مشخصات موتورولا اج لایت لو رفت
1 min read

مشخصات موتورولا اج لایت لو رفت

به تازگی موتورولا Edge Lite در FCC مشاهده شد، اما اکنون ما یک گزارش جدید داریم که مشخصات دستگاه را فاش می کند. موتورولا اج لایت یک میان رده خواهد بود که مشخصات برجسته ای از جمله نمایشگر ۹۰ هرتز و اسنپدراگون ۷۶۵ جی با پشتیبانی از 5G دارد.

موتورولا اج لایت

جدیدترین گزارش ها موتورولا Edge Lite را دستگاهی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی به رزولوشن 1080 × 2520 با ابعاد 21:9 با رفرش ریت ۹۰ هرتز تصویر می کند. همچنین می توان یک سنسور اثر انگشت درون صفحه نمایش را تصور کرد و از سوراخ استفاده کرد تا یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی را در خود جای دهد.

موتورولا اج لایت

علاوه بر این، موتورولا اج لایت دارای یک دوربین چهارگانه در قسمت عقب خواهد بود که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور 16MP ، 8MP و 5MP است. هنوز هیچ صحبتی در مورد نوع سنسورهای موجود در این دستگاه وجود ندارد، اما حداقل می توان انتظار داشت که دوربین ۵ مگاپیکسلی حسگر عمق یا دوربین ماکرو باشد.

عضو جدید خانواده اج موتورولا از Snapdragon 765 بهره می برد و دارای گزینه های ۴ یا ۶ گیگابایتی برای حافطه رم است. همچنین گزینه های حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی را داراست. در بخش تامین انرژی باتری 4،800 میلی آمپری با شارژ سریع 18 وات را ارایه می کند.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به NFC ، 5G ، USB-C و برخی از انواع آن نیز با پشتیبانی Dual-SIM اشاره کرد. این دستگاه با اندروید ۱۰ همراه خواهد بود و شما می توانید گزینه های رنگی Prussian ، Surfing Blue ، Azury ، Soft White را در ایالات متحده (در Verizon) ، در ژاپن ، اروپا ، آمریکای لاتین و خاورمیانه داشته باشید. همچنین به نظر می رسد نسخه پایه با رم 4 گیگابایتی و ذخیره سازی 64 گیگابایتی می تواند با برچسب قیمت 399 یورو در اروپا راه اندازی شود.

نظر شما چیست؟ منتظر عضو میان رده جدید موتورولا هستید؟

نوشته مشخصات موتورولا اج لایت لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.