فروش ردمی ۸ از ۱۹ میلیون عدد دستگاه عبور کرد

هشت ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی ردمی ۸ (Redmi 8) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و اسنپدراگون ۴۳۹ رسما معرفی شد. این دستگاه اقتصادی محبوب از ردمی به نظر فروش قوی داشته و حالا آن ها رسما اعلام کردند که فروش ردمی ۸ از ۱۹ میلیون عدد دستگاه عبور کرد. این فروش برای سری مدل اقتصادی که قیمت بسیار خوبی هم دارد، قابل توجه است.

ردمی ۸

فروش ردمی ۸

طبق اعلام رسمی شیائومی، فروش سری ردمی ۸ از ۱۹ میلیون دستگاه در بازار جهانی عبور کرده است. حال اینکه آیا سری ردمی ۸ شامل چه دستگاه هایی می شود عنوان نشده است. ما ردمی 8a را در کنار ردمی 8a Dual و ردمی 8a Pro نیز داریم که در مجموع ۴ عضو از این خانواده را شامل می شوند.

در جلو یک نمایشگر 6.22 اینچی اچ دی پلاس از نوع IPS LCD با یک بریدگی در بالای آن برای میزبانی از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی f/2.0 قرار دارد. در پشت نیز یک ماژول دوربین دوگانه با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی Sony IMX 363 با دیافراگم f/1.8 و اندازه پیکسل 1.4um دیده می‌شود. سنسور ثانویه٬ یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. این دوربین از فناوری تشخیص صحنه هوش مصنوعی با قابلیت شناسایی 33 موقعیت مختلف از جمله حیوانات خانگی وجود دارد. یک اسکنر اثر انگشت نیز در زیر ماژول دوربین این گوشی‌ها دیده می‌شود.

ردمی ۸

ردمی ۸

در قلب تپنده‌ی گوشی جدید شیائومی چیپست اسنپدراگون ۴۳۹ حضور دارد که با مدل 8A یکسان است٬ اما ظرفیت حافظه رم آن ۴ گیگ و حافظه‌ی آن نیز ۶۴ گیگ است. یک باتری غول پیکر 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با پشتیلانی از فناوری شارژ سریع 18 وات وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی را بر عهده دارد؛ گرچه متاسفانه یک شارژر 10 وات در داخل جعبه‌ی گوشی قرار گرفته است. از دیگر قابلیت‌های این دیوایس می‌توان به رادیو FM بی‌سیم٬ یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون٬ مادون قرمز و بدنه‌ای با مقاومت در برابر پاشش آب اشاره کرد.

ردمی ۸ در سه رنگ آبی٬ مشکی و قرمز و با قیمت پایه‌ی 112 دلاری برای نسخه‌ای با رم 3 و حافظه‌ی 32 گیگابایتی عرضه می‌شود. البته یک نسخه‌ی قدرتمندتر با 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه‌ی داخلی نیز وجود دارد که 126 دلار قیمت خواهد داشت. تاریخ عرضه‌ی این گوشی ۲۰ مهر اعلام شده بود.

نظر شما درباره ردمی ۸ چیست؟ از کاربران آن هستید؟

نوشته فروش ردمی ۸ از ۱۹ میلیون عدد دستگاه عبور کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.