باتری گلکسی M31s احتمالا ۶۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود
1 min read

باتری گلکسی M31s احتمالا ۶۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود

درباره گلکسی M31s تا کنون شایعاتی در ترنجی خوانده ایم. امروز جدیدترین شایعات به ما می گوید که باتری گلکسی M31s احتمالا ۶۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. تلفن های هوشمند سامسونگ که در بخش قیمت متوسط ​​قرار دارند، همیشه خریدار خود را پیدا می کنند. این شرکت چندین سال است مدلهای میان رده ای تولید می کند، که حتی اگر آنها از نظر مشخصات فنی نتوانند کاملاً با محصولات شرکت های چینی رقابت کنند، سهم این شرکت را در این محدوده نگه می دارند. در جدیدترین تلفن های هوشمند سری M، ویژگی اصلی به باتری بزرگ تبدیل شده است و با عرضه Galaxy M31S آینده سامسونگ قصد تغییر چیزی را ندارد.

باتری گلکسی M31s

امروز این تلفن هوشمند توسط TUV Rheinland گواهی شده است. با تشکر از این، ما فهمیدیم که سامسونگ گلکسی M31s باتری با ظرفیت معمولی ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت را دریافت می کند. این دلیل خوبی برای خرید یک موبایل است زیرا سایر برندهای موجود در همان بخش پیشنهاد مشابهی در این بخش قیمت ندارند.

گلکسی ام ۳۰ اس

علاوه بر این، تغییرات عمده تر نباید رخ دهد. به تازگی با یک قاب پلاستیکی، صفحه نمایش 6.4 اینچی و پردازنده Exynos کمی بهبود یافته نسبت گلکسی M31 را نشان می دهد.

در هر صورت، ارائه گوشی هوشمند جدید باید خیلی زود صورت بگیرد و ما به محض مشخص شدن، مطمئناً شما را از اطلاعات رسمی در مورد Galaxy M31S مطلع خواهیم کرد.

پیش از این، این تلفن هوشمند قبلاً در بنچمارک Geekbench ظاهر شده بود، سپس ما دریافتیم که از Exynos 9611 و 6 گیگابایت رم بهره می برد.

گلکسی M51 و گلکسی M31s با حداقل حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت ارایه خواهند شد

سری M از سامسونگ همیشه با مشخصات خوب و با قیمت مناسب از هم متمایز شده است. این به ما امکان تحقق پس انداز قابل توجهی را داد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی M31s هستید؟

نوشته باتری گلکسی M31s احتمالا ۶۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.