آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی Tab S5e ارایه شد
1 min read

آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی Tab S5e ارایه شد

در ترنجی خواندیم که آپدیت اندروید ۱۰ گلکسی تب اس ۴ با One UI 2.1 رسما ارایه شد. امروز همچنین آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی Tab S5e ارایه شده است. به نظر می رسد که امروز روز آپدیت اندروید ۱۰ برای تبلت های سامسونگ است.

آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی Tab S5e

آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی Tab S5e

سامسونگ طی چند ماه گذشته مشغول اریه آپدیت بوده است و آپدیت اندروید ۱۰ را در تلفن های هوشمند و تبلت های مختلفی منتشر کرده است. اوایل امروز، این شرکت آپدیت اندروید ۱۰ را به Galaxy Tab S4 منتشر کرد و حالا، اندروید ۱۰ را برای نسخه LTE Galaxy Tab S5e منتشر کرده است.

به روزرسانی اندروید ۱۰ برای Galaxy Tab S5e در انگلستان ارایه شده است. بروزرسانی جدید دارای نسخه سیستم عامل T725XXU1BTF7 است و اندازه آن 2061.83MB است. این پچ امنیتی ژوئن 2020 را به همراه دارد، اما ما در حال حاضر با اطمینان نمی دانیم One One UI 2.0 یا One UI 2.1 باشد (خب البته این نظر Sammobile است ولی در اسکرین شات بالا نام One UI 2 مشخص است). با این حال، سم موبایل فرض می کند که یکی از UI 2.1 باشد زیرا Galaxy Tab S6 و Galaxy Tab S4 به تازگی آپدیت One UI 2.1 را با اندروید ۱۰ دریافت کرده اند.

به روزرسانی جدید نرم افزار، حالت تاریک بهبود یافته، انیمیشن های نرم و صاف تر، ژست های ناوبری UI گوگل و آیکون و رنگ های جدید را به ارمغان می آورد.

سایر ویژگی های جدید عبارتند از: بهزیستی دیجیتال، تصاویر بیشتر، طرح بندی بهتر برنامه دوربین ، بخش طراحی مجدد دستگاه مراقبت از دستگاه و دید بهتر متن نسبت به تصاویر پس زمینه. سامسونگ همچنین اکثر برنامه های خود را با طراحی UI بهتر و ویژگی های بیشتر به روز کرده است.

اگر کاربر Galaxy Tab S5e اهل انگلستان هستید، اکنون باید بخش اعلان ها را نشان دهید. اگر هنوز آن را دریافت نکرده اید، می توانید به تنظیمات »به روزرسانی نرم افزار بروید و با تپ کردن روی گزینه دانلود و نصب، گزینه بروزرسانی را به صورت دستی بررسی کنید.

شما گلکسی Tab S5e دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ آن را دریافت کردید؟

نوشته آپدیت اندورید ۱۰ گلکسی Tab S5e ارایه شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.