بنچمارک آنر ۳۰ لایت با Dimensity 800 5G دیده شد
1 min read

بنچمارک آنر ۳۰ لایت با Dimensity 800 5G دیده شد

دیروز آنر رسما تایید کرد که در تاریخ ۱۲ تیر ۹۹ گوشی هوشمند آنر ایکس ۱۰ مکس را در چین روانه بازار خواهد کرد. اخیراً اعلام شده است که آنر گوشی هوشمند آنر ۳۰ لایت را در کنار X10 Max معرفی خواهد کرد. امروز بنچمارک آنر ۳۰ لایت با Dimensity 800 5G دیده شده است. پیش از این نیز شایعه ارایه آن با این تراشه را شنیده بودیم.

بنچمارک آنر ۳۰ لایت

هنوز تأیید رسمی در مورد ورود آنر ۳۰ لایت صورت نگرفته است. با این حال، به نظر می رسد که ورود آن نزدیک می شود زیرا تصاویر آن را در کسب مجوز TENAA دیدیم. علاوه بر این، مشخصات کلیدی این گوشی در TENAA و Geekbench نیز ظاهر شده است.

آنر 30 Lite 5G با کدگذاری “Maxwell” و شماره مدل آن “MXW-AN00” نامگذاری شده است. بنچمارک‌ Geekbench از تلفن MXW-AN00 نشان داد که از چیپست دایمنسیتی ۸۰۰ و 6 گیگابایت رم بهره می برد. این گوشی با Android 10 مجهز شده است.

در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench این گوشی به ترتیب 2491 و 8737 امتیاز کسب کرد. شایعات حاکی از آن هستند که به عنوان نسخه جدیدی از گوشی هوشمند هواوی Enjoy Z که ماه گذشته به بازار عرضه شد، آغاز به کار خواهد کرد.

هواوی Enjoy Z 5G با نمایشگر ۹۰ هرتز و مدیاتک Dimensity 800 به قیمت ۲۳۸ دلار رسما معرفی شد

تصاویر آن ۳۰ لایت و برخی مشخصات اصلی آن نیز در TENAA پدیدار شده است. تصاویر نشان می دهد که این صفحه نمایش دارای ناچ قطره طور است. در سمت راست دستگاه ، دکمه های فیزیکی تنظیم صدا و قفل وجود دارد که با حسگر اثر انگشت تعبیه شده است. قسمت عقب دستگاه دارای یک دوربین مستطیل است که دارای سه لنز در داخل آن است.

TENAA در حال حاضر تنها چند جزئیات در مورد مشخصات این گوشی دارد. این یک تلفن 5G است که دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی و باتری 3،900mAh است. ابعاد آن 160 در 75.32 در 8.35 میلی متر است.

گزارش های گذشته نشان داده اند که Honor 30 Lite 5G پشتیبانی از وضوح Full HD+ و نسبت تصویر 20:9 را پشتیبانی می کند. همچنین با شارژ سریع 22.5 وات باتری 4000 میلی آمپری وارد بازار می شود.

آنر ۳۰ لایت با دایمنسیتی ۸۰۰ و نمایشگر ۹۰ هرتز ارایه خواهد شد

برای اولین اصلی سه گانه از یک دوربین 48 مگاپیکسلی + 8 مگاپیکسلی فوق عریض + 2 مگاپیکسلی عمق سنج برخوردار خواهد بود و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. قیمت آن هم احتمالا حدود ۱۶۰۰ یوان یا ۲۲۶ دلار است.

نظر شما درباره آنر ۳۰ لایت احتمالی چیست؟

نوشته بنچمارک آنر ۳۰ لایت با Dimensity 800 5G دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.