شارژر ۲۰ وات برای آیفون ۱۲ پرو ارایه خواهد شد
1 min read

شارژر ۲۰ وات برای آیفون ۱۲ پرو ارایه خواهد شد

سال گذشته، اپل در نهایت کمی به سمت شارژ سریع حرکت کرد و به جای شارژر ۵ واتی، برای آیفون ۱۱ پرو و برادر بزرگتش شارژر ۱۸ واتی را درون جعبه قرار داد. البته همچنان شارژر ۵ وات هنوز هم با آیفون ۱۱ ارائه شد. امسال پیش بینی می شود که اپل با آیفون ۱۲ پرو یه شارژر سریع تر ارایه کند. نه آنقدرها البته، بلکه ۲ وات سریع تر! به توجه به تصویر جدید لو رفته می توانیم بگوییم که شارژر ۲۰ وات برای آیفون ۱۲ پرو ارایه خواهد شد. البته این فقط برای مدل های پرو است و درباره مدل های عادی اطلاعی نداریم.

آیفون ۱۲ پرو

طبق گفته یکی از کاربران در توییتر، که به اندازه کافی مهربانی (!) برای به اشتراک گذاشتن تصاویر از شارژر ۲۰ وات اپل داشت، گفته می شود که این شارژر با آیفون ۱۲ پرو ارایه می شود. متأسفانه، آنچه او نتوانست به آن اشاره کند این بود که کدام مدل ها با این لوازم جانبی عرضه می شوند. اگر همه چیز براساس سابقه اپل باشد ما معتقدیم که فقط آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس با شارژر ۲۰ وات عرضه می شوند، زیرا این نسخه های گران قیمت تر است که اپل برای امسال برنامه ریزی کرده است.

خب البته این یک ارتقا خیلی کوچک است و من شخصا فکر می کنم شاید این شارژر برای مدل های پایه آیفون ۱۲ باشد و مدل های پرو بتوانند شارژر قوی تری نسبت به شارژر ۱۸ وات قدیمی داشته باشند. البته این ها حدسیات است.

اپل چهار مدل آیفون ۱۲ دارد که در اواخر سال میلادی به بازار عرضه خواهند شد. با توجه به شایعات آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی OLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارایه می دهند. نسخه های ارزان تر آیفون ۱۲ نمایشگرهای 5.4 اینچی و 6.1 اینچی (برای آیفون ۱۲ مکس) را دارا هستند.

همچنین می دانید که اپل امسال هندزفری سیمی را درون جعبه قرار نمی دهد و این می تواند برای کاربران کمی ناراحت کننده باشد. گزارش شده است که اپل به منظور افزایش فروش AirPods می خواهد EarPods سیمی را از بسته های آیفون ۱۲ حذف کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شارژر ۲۰ وات برای پرچمدار آیفون های ۲۰۲۰ خوب است؟

نوشته شارژر ۲۰ وات برای آیفون ۱۲ پرو ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.