گلکسی M51 شهریور و انحصارا در هند عرضه می شود

طبق چندین گزارش، سامسونگ در تلاش است تا قدرتمندترین تلفن هوشمند در سری M را با نام گلکسی M51 را عرضه کند. این برند در حال آماده سازی برای داشتن یک تلفن هوشمند بسیار توانمند است و طبق شایعات، این پس از گلکسی M41 لغو شده، به تنهایی ارایه خواهد شد. همچنین جالب است بدانید که گلکسی M51 شهریور و انحصارا در هند عرضه می شود.

گلکسی M51

طبق یک گزارش جدید، طرفداران گوشی های هوشمند در هند باید تا شهریور منتظر بمانند تا ببینند که Galaxy M51 چه دستگاهی است. این گزارش ظاهراً براساس اطلاعاتی از منابع صنعت تهیه شده است. معرفی و تولید در شبه قاره به دلیل مشکلات تولید در کارخانه های شرکت تا سپتامبر به تعویق افتاده است.

اگرچه شاید تصور کنید که Galaxy M51 قبل از ماه سپتامبر در بازارهای دیگر موجود خواهد بود، اما ما شاهد این اتفاق نیستیم. از این گذشته، سامسونگ تقریباً یک دژ مستحکم برای سری M در هند ساخته است. برخی از تلفن های هوشمند حتی برای بازار هند منحصر به فرد باقی مانده اند، در حالی که برخی دیگر ابتدا در آنجا عرضه می شوند.

مشخصات کلیدی Galaxy M51

گلکسی ام ۵۱

طبق لیست GeekBench که اخیراً مشاهده شده است، این گوشی از تراشه Snapdragon 675 همراه با 8 گیگابایت رم استفاده می کند. حافظه داخلی 128 گیگابایت خواهد بود و بدیهی است که پشتیبانی از مموری کارت microSD را ارائه می دهد. نسخه اندرویدی اندروید 10 است که جز این هم انتظار نمی‌رود.

شایعات حاکی از آن است که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با سوراخ سمت راست سمت چپ برای دوربین سلفی خواهد بود. منابع گفته اند اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. با این حال، ادعا شده ارائه دستگاه اسکنر اثر انگشت نصب شده در پشت را نشان می دهد.

این دستگاه با یک دوربین پیشرفته پیشرفته سه‌گانه پشتی کامل است. ظاهراً این دستگاه ISOCELL Bright GW1 سامسونگ را با ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی ارایه می کند. همچنین گفته می شود جک هدفون 3.5 میلی متری را نگه می دارد. ظرفیت باتری هنوز یک راز باقی مانده است، اما ما انتظار داریم که این محصول بسیار بزرگ باشد. یک باتری 5،000 میلی آمپر ساعتی برای رقابت با امثال سری Redmi Note 9 ایده آل است.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی ام ۵۱ هستید؟

نوشته گلکسی M51 شهریور و انحصارا در هند عرضه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.