زوم دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا روی 50X بهینه خواهد شد
1 min read

زوم دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا روی 50X بهینه خواهد شد

ما می دانیم که زوم ۱۰۰ برابر گلکسی اس ۲۰ اولترا آنطور که باید نبود اما همچنان قابل احترام است و جسارت سامسونگ در اجرای آن را می توان ستود. مشخصا سامسونگ آن اشتباه را در گلکسی نوت ۲۰ اولترا تکرار نخواهد کرد. امشب می شنویم که زوم دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا روی 50X بهینه خواهد شد. این می تواند به خروجی با کیفیت تر و قابل اتکاتر کمک کند.

زوم دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا

گزارش جدید حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی نوت 20 Ultra دارای لنز زوم در بزرگنمایی ۵۰ برابر خواهد بود. این ممکن است عجیب به نظر برسد با توجه به اینکه قبلاً Galaxy S20 Ultra را ارایه کرده بود که دارای بزرگنمایی فضایی ۱۰۰ برابر است، اما طبق گفته ها این بار این شرکت بر کیفیت تصویر و تجربه کاربر تاکید دارد.

این خبر برای اولین بار توسط Ice Universe، یک منبع قابل اعتماد مشهور، در توییتر به اشتراک گذاشته شد. طبق توئیت وی، غول فناوری کره جنوبی از بزرگنمایی فضایی ۱۰۰ برابر که در سری پرچمداران پیش از این راه اندازی شده بود، استفاده نخواهد نکرد. درعوض، تمرکز دیگری روی بهبود کیفیت تصویر و تجربه کاربر هنگام بزرگنمایی به بزرگنمایی ۵۰ برابر شده است.

زوم دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا

با داشتن یکی از بهترین ماژول های دوربین از نظر فنی Galaxy S20 Ultra در مقایسه با رقبای خود از نظر زوم واقعی چندان چشمگیر نبود. بنابراین، به نظر می رسد که سامسونگ برای دستیابی به موفقیت بیشتر، اولویت بندی کند و پیشرفت فناوری موجود را در اولویت قرار دهد و در کل تجربه عکاسی بهتری را ارائه دهد.

متأسفانه Ice Universe هیچ جزئیات دقیق تری را در این مورد به اشتراک نگذاشته است. همچنین در حال حاضر مشخص نیست که آیا گلکسی نوت ۲۰ اولترا لنزهای پریسکوپی را نیز خواهد داشت یا خیر. مشخصا برای چنین بزرگنمایی بهتر است که داشته باشد.

نظر شما چیست؟ به نظر من این تصمیم برای سامسونگ بهتر است.

نوشته زوم دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا روی 50X بهینه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.