ردمی K40 با دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس و نمایشگر ۱۴۴ هرتز ارایه خواهد شد

جدیدترین شایعات به ما می گوید که ردمی K40 با دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس و نمایشگر ۱۴۴ هرتز ارایه خواهد شد. مشخصا شیائومی و ردمی میل عجیبی به همکاری با مدیاتک پیدا کرده اند. البته که این بی تاثیر از موفقیت تراشه های 5G سری دایمنسیتی این برند نیست. به هر صورت این تراشه می تواند با قیمت پایین ویژگی های خوبی را به یک موبایل اقتصادی بدهد.

ردمی K40 با دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس

نیمه اول سال ۲۰۲۰ تمام شد و بنابراین منطقی است که ما در مورد دستگاه های جدید پرچمدار تولید کنندگان عمده تلفن های هوشمند اخبار جدید و بیشتری می گیریم. چند روز پیش، کاربری در توییتر با نام کاربری techyvillage اطلاعات مشخصات Redmi K40 را فاش کرد. این استراتژی مقرون به صرفه Redmi را ادامه خواهد داد. به همین دلیل اگرچه هنوز معرفی نشده است و این یک اطلاعات رسمی نیست، اما در حال حاضر موفق شده است تا در مورد آن جنجالی کند.

ردمی K40

به هر حال، همانطور که این منبع ادعا می کند Redmi K40 به تراشه 5G سطح بالا مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس تغییر خواهد کرد. یکی از مزایای استفاده از این تراشه، پشتیبانی از صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۴۴ هرتز است. بنابراین منطقی است که Redmi K40 با چنین صفحه ای همراه باشد. اما گفته می شود از پنل LCD استفاده می کند.

به غیر از ویژگی های فوق، دوربین اصلی در پشتی از حسگر تصویر سونی IMX686 استفاده می کند، که عکسبرداری با رزولوشن 64 مگاپیکسلی را فراهم می کند. در آخر، این منبع می گوید ردمی کی ۴۰ از گزینه شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می کند.

ردمی K40 با شارژر ۳۳ وات تاییدیه 3C گرفت

به هر حال، یک تلفن هوشمند Xiaomi 5G در وب سایت وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین با شماره مدل M2006J10C ظاهر شده است. حتی در آن زمان، دیدیم که این تلفن از فناوری شارژ 33W پشتیبانی می کند. راستش، ما مطمئن نیستیم که آیا این Redmi K40 است یا Xiaomi CC10.

جالب است که در گذشته شنیده ایم که Redmi K40 از یک تراشه میان رده اسنپدراگون ۷۷۵ جی استفاده خواهد کرد. اما به جای دومی هفته گذشته، کوالکام تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ را معرفی کرد که این اولین تراشه 5G در سری Snapdragon 600 است. اما سری Redmi K موقعیت بازار بالاتری را در اختیار دارد. منظور ما این است که مطمئناً شنیده ایم که Redmi K40 یک گوشی 5G خواهد بود. اما با استفاده از یک تراشه سری Snapdragon 600 این امکان را نمی دهد که با مدل های درجه یک در بازار رقابت کند، نه تنها بر فروش بلکه در شهرت برند نیز تأثیر می گذارد.

چیپست مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت 5G رسما معرفی شد

در این رابطه استفاده از مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس کاملاً منطقی است و گرچه iQOO Z1 با این پردازنده تراشه در حال حاضر ارایه شده است و تقریبا نیمی از سفارشات را به خود اختصاص داده است، Redmi قصد دارد نیمی دیگر را به خود اختصاص دهد و چیزی را به هواوی ندهد!

به عنوان یک تراشه پرچمدار نسل 5G جدید مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس از شبکه های 5G SA و NSA با حالت 5G پشتیبانی می کند و تنها تراشه ای در صنعت مجهز به پشتیبانی از دو سیم کارت 5G به صورت همزمان است. این یک تجربه سرعت شبکه سریعتر و با ثبات تر را به کاربران می بخشد. این تراشه همچنین از طریق فن آوری صرفه جویی در مصرف انرژی بهینه می شود تا به کمترین میزان مصرف انرژی 5G در جهان و عمر باتری طولانی تر برسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید موبایل های شیائومی و ردمی با تراشه مدیاتک برای شما جذاب هستند؟!

نوشته ردمی K40 با دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس و نمایشگر ۱۴۴ هرتز ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.