طرح مفهومی خانواده آیفون ۱۲ را ببینید
1 min read

طرح مفهومی خانواده آیفون ۱۲ را ببینید

تعداد زیادی از جزئیات پیرامون نسخه های جدید آیفون اپل در هر سال در این مرحله تقریبا مشخص شده است و ما همیشه می توانیم به تحلیلگر بین المللی TF ، مینگ-چی کو اعتماد کنیم تا اکثر جاهای را پر کنیم. به عنوان مثال، با سری آیفون ۱۲ او سال گذشته فاش کرد که اپل قصد دارد چهار مدل جدید آیفون را با دوربین های جدید، صفحه های OLED و مودم 5G عرضه کند. امشب بر اساس اطلاعاتی که داریم طرح مفهومی خانواده آیفون ۱۲ زده شده و می تواند تصور ما را درباره واقعیت کمی قلقلک بدهد! توجه داشته باشید که این طرح مفهومی یا Concept است و لزوما ارتباطی به محصول نهایی ندارد.

طرح مفهومی خانواده آیفون ۱۲

کو همچنین به ما گفت که همه موارد دیگر در یک طراحی جدید و براق قرار خواهد گرفت که اساساً ترکیبی از طراحی آیفون ۵ اپل و جدیدترین طراحی های آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو است. به طور خلاصه، ما می توانیم چیزی شبیه به iPad Pro کوچک شده را انتظار داشته باشیم.

آیفون ۱۲

درمورد مواردی که برای اکثر طرفداران اپل مبرهن خواهد بود، ما بدیهی است که می توان از چیزهایی مانند پردازنده سری A بعدی نسل و صفحه نمایش OLED به روز شده با بازتولید بهتر رنگ و سایر ویژگی های بهبود یافته انتظار داشت. مورد دیگری که معمولا مشخص است، تاریخ انتشار برای آیفون ۱۲ اپل است. ما همیشه می توانیم روی اپل حساب کنیم تا مدل های جدید آیفون را در هفته دوم سپتامبر اعلام کنیم و سپس جمعه یک هفته بعد آنها را منتشر کنیم، درست است؟

نیازی به گفتن نیست، همه گیر جهانی ویروس کرونا برنامه های اپل امسال را تحت تاثیر خود دارد و ما شایعات زیادی در مورد تاخیرهای احتمالی شنیده ایم که می تواند باعث شود آیفون ۱۲ برای برخی از مدل ها به اکتبر یا حتی نوامبر برگردد. در حالی که ما منتظر یک گزارش محکم آیفون ۱۲ تاریخ انتشار از یک منبع قابل اعتماد هستیم، حداقل می توانیم از طراحی جدید خیره کننده اپل لذت ببریم.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، طراحی های جدید iPhone 12 و iPhone 12 Pro مدت ها تا حدودی لو رفته است. همانطور که همیشه انجام می شود، مینگ-چی کوو اطلاعاتی قابل توجهی را فاش کرد و پس از آن به انتشار اطلاعات کمتر شناخته شده در اوایل سال جاری شکاف ها پر شدند. اگر همه چیزهایی که تاکنون دیده ایم و شنیده ایم صحیح باشند، علاوه بر یک دوربین اصلی سه گانه، می توانیم چیزهایی مانند رنگ جدید Midnight Blue و یک حسگر LIDAR را در قسمت پشتی iPhone 12 Pro انتظار داشته باشیم. چندین گزارش همچنین حاکی از کوچکتر بودن هر چهار مدل جدید آیفون ۱۲ است.

در ویدیو بالا دیدید که آیفون ۱۲ چه چیزی ممکن است به نظر برسد که با همه چیزهایی که Kuo به ما گفت، مثل لبه های فلزی تخت جدید که جایگزین قاب گرد اپل است که از آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در سال ۲۰۱۴ جایگزین شده است.

طراح گرافیک آماتور Devam Jangra برخی از رندرهای آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را بر اساس همه آنچه تاکنون شنیده ایم طرح زد و به طور دوره ای در توییتر ارسال کرده است. این تصاویر آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو باید تقریباً نزدیک به آیفون های نسل بعدی اپل بر اساس هر آنچه تاکنون شنیده ایم، باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر آیفون ۱۲ هستید؟

نوشته طرح مفهومی خانواده آیفون ۱۲ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.