گلکسی فولد لایت با قیمت ۹۰۰ دلاری سال آینده ارایه می شود

مدت قابل توجهی است که درباره گلکسی فولد لایت اخباری را می شنویم. مثلا یک ماه پیش در ترنجی خواندیم که نسخه لایت گلکسی فولد با قیمت حدود ۹۰۰ دلار یک گوشی تاشو ارزان خواهد بود. امروز یک شایعه مشابه به گوش می رسد و می گوید که گلکسی فولد لایت با قیمت ۹۰۰ دلاری سال آینده ارایه می شود.

گلکسی فولد لایت

با توجه به گران شدن تلفن های هوشمند پرچمدار، سامسونگ در نظر دارد نسخه های “Lite” دستگاه های رده بالا را معرفی کند. اینها انواع ساده‌تر هستند که قیمت را برای بیشتر مشتریان پایین آورده و به سطح قابل ملاحظه تری می رسند. این شرکت پس از معرفی گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت قرار است مدل مشابهی را برای گلکسی S20 با نام گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن به بازار عرضه کند.

آیا ممکن است سامسونگ همین کار را برای Galaxy Fold انجام دهد؟ اگر دستگاهی وجود داشته باشد که به یک قیمت مناسب تر نیاز داشته باشد، این Galaxy Fold با قیمت ۱۹۸۰ دلار خواهد بود. براساس گزارشی که از کره جنوبی منتشر شده، سامسونگ قصد دارد در سال ۲۰۲۱ یک گلکسی فولد لایت به قیمت ۹۰۰ دلار معرفی کند.

سه ماه پر از معرفی پرچمداران سامسونگ در راه است

گزارش مشکوک ادعا می کند که این دستگاه که به طور آزمایشی Galaxy Fold Lite نامگذاری شده بود، قرار بود در تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ در كنار Galaxy Fold 2 ،Galaxy Note 20 و Galaxy Z Flip 5G رونمایی شود. با این حال ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته است تا عرضه خود را به سال 2021 موکول کند. به هر حال ما در ترنجی خواندیم که سه ماه پر از معرفی پرچمداران سامسونگ در راه است.

انتظار می رود این گوشی ۱ میلیون وون قیمت داشته باشد که این رقم زیر ۹۰۰ دلار است که براساس نرخ ارز فعلی است. بدون شک سامسونگ اگر چنین تغییری وجود داشته باشد تا بتواند قیمت را به این سطح کاهش دهد، چیزهای زیادی را از آن کم می کند.

آیا این بدان معناست که نمایشگر بیرونی، دوربین پیچیده و مشخصات داخلی پرچمداران وجود نخواهد داشت؟ این حدس می تواند به حقیقت بپیوندد زیرا سامسونگ در مورد گزینه های بسیار مهم مانند صفحه نمایش لولا و صفحه نمایش تاشو نمی تواند هزینه های خود را کاهش دهد.

هیچ تضمینی برای امکان وقوع این اتفاق در آینده وجود ندارد. سامسونگ در تلفن های قابل تاشو بسیار قوی است، بنابراین آینده ای که در آن گزینه های مقرون به صرفه تری را ارائه دهد بسیار در دسترس است. این که آیا این اتفاق در سال 2021 رخ می دهد یا خیر، هنوز مشخص نیست.

منتظر نسخه لایت گلکسی فولد هستید؟

نوشته گلکسی فولد لایت با قیمت ۹۰۰ دلاری سال آینده ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.