جنس قلم S Pen گلکسی نوت ۲۰ شاید فلزی باشد
1 min read

جنس قلم S Pen گلکسی نوت ۲۰ شاید فلزی باشد

جدیدترین میوه باغ شایعات درباره جنس قلم S Pen گلکسی نوت ۲۰ است که شاید فلزی باشد. می دانیم که سامسونگ روی S Pen در خانواده گلکسی نوت توجه ویژه ای دارد. مثلا با گلکسی نوت ۵ ویژگی فشاری شدن انتهای آن را دیدیم و با گلکسی نوت ۸ به بلوتوث مجهز شد. سیستم شارژ آن همچنین بسیار جذاب و پیشرو در زمان ارایه بود. حالا شاید قرار است که جنس بدنه تغییر کند اما به دلیل همین ویژگی که آخر گفتیم، یعنی ویژگی شارژ القایی؛ به نظر نمی رسد چنین چیزی از نظر عملی ممکن باشد.

جنس قلم S Pen گلکسی نوت ۲۰

جنس قلم S Pen گلکسی نوت ۲۰

همانطور که در توییت Ice universe می بینید، سوالی مطرح می شود که “شما فکر می کنید کدام جنس ماده برای بدنه S Pen بهترین است؟”

در پاسخ دو گزینه پلاستیک و فلز وجود دارد. خب تا کنون تمام S Pen ها پلاستیکی بوده اند و اینکه آیا این پرسش مطرح شود احتمال به S Pen گلکسی نوت ۲۰ اشاره دارد.

اگر به یاد داشته باشید قلم گلکسی نوت ۱۰ پلاس در تست مقاومت JRE مثل یک تکه شکلات شکست و شاید سامسونگ از این موضوع ناراضی است و می خواهد کیفیت ساخت را بالا ببرد.

فلزی شدن قلم در مقابل چالش های زیادی از جمله ضخامت و وزن، مکانیسم شارژ و دشواری برای ارتباطان بی سیم بلوتوث ایجاد می کند. به هر حال باید دید که سامسونگ چه در سر دارد اما تا کنون این ویژگی است که درباره قلم گلکسی نوت ۲۰ مطرح شده است.

قیمت گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۲۵٪ بیشتر از گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G است

ما می دانیم که این رویداد حوالی ۱۵ مرداد ۹۹ انجام می شود و ما در حال انتظار نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس هستیم. برخی می گویند گلکسی نوت ۲۰ پلاس همان گلکسی نوت ۲۰ اولترا است و برخی می گویند اینجا هم با یک سه گانه روبه‌رو خواهیم بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی نوت ۲۰ هستید؟‌ جنس قلم برای شما مهم است؟

نوشته جنس قلم S Pen گلکسی نوت ۲۰ شاید فلزی باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.