باتری گلکسی ام ۰۱ اس ۴۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود
1 min read

باتری گلکسی ام ۰۱ اس ۴۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی M01s در راه است. امروز شایعه جدیدی داریم که می گوید باتری گلکسی ام ۰۱ اس ۴۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. این دستگاه می تواند جایگزین یکی از اقتصادی ترین موبایل های سامسونگ باشد.

باتری گلکسی ام ۰۱ اس

همانطور که گفتیم پیش از این گزارش داده بودیم سامسونگ در حال تولید نسخه ای با نام S از Galaxy M01 با مشخصات کمی بهتر است. این در حالی است که همین سه هفته پیش بود سامسونگ گلکسی M01 با اسنپدراگون ۴۳۵ به قیمت ۱۱۹ دلار رسما معرفی شد.

این گوشی می تواند به عنوان Galaxy M01s به بازار عرضه شود و دارای 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. همچنین انتظار می رفت این پردازنده قدرتمندتر و باتری با ظرفیت بالاتر نسبت به گلکسی M01 داشته باشد. با این حال به نظر می رسد سامسونگ در بخش باتری تفاوتی با نسل قبل ایجاد نکرده است.

باتری گلکسی ام ۰۱ اس

سامسونگ گلکسی ام ۰۱ اس از مجوز ایمنی باتری TÜV Rheinland در ژاپن عبور کرد و نشان داد که این یک باتری 3،900 میلی آمپر ساعتی، مشابه Galaxy M01 را دارد. سامسونگ آن را باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه می کند. گوشی هوشمند سطح اقتصادی همچنین ماه گذشته از روند صدور گواهینامه Wi-Fi عبور کرده بود و نشان می داد که Android 9.0 را اجرا می کند. با این وجود، با دانستن اینکه Galaxy M01 به تازگی با اندروید ۱۰ به بازار ارایه شده است، این احتمال وجود دارد که سامسونگ Galaxy M01s را با اندروید 10 و One UI 2 نیز به بازار عرضه کند.

تلفن هوشمند مقرون به صرفه سامسونگ ماه گذشته در پایگاه داده Geekbench ظاهر شده بود و مشخص شد این تلفن می تواند از پردازنده مدیاتک Helio P22 یا (MT6762V / WB) و رم 3 گیگابایتی استفاده کند. این گوشی همچنین در دو گزینه رنگی و آبی و خاکستری عرضه خواهد شد. در حال حاضر جزئیات مربوط به سایر مشخصات گلکسی M01s کمیاب است، اما باید تا زمانی که سامسونگ شروع به معرفی این دستگاه می کند اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

سامسونگ همچنین در حال کار بر روی نسخه پایین رده تر گلکسی M01 است و می تواند با نام Galaxy M01 Core راه اندازی شود. این تلفن اخیراً مجوز Wi-Fi را دریافت کرده است و نشان می دهد که Android 10 را اجرا می کند و دارای شکاف کارت دو سیم کارت است.

نظر شما چیست؟ منتظر سامسونگ گلکسی M01s هستید؟

نوشته باتری گلکسی ام ۰۱ اس ۴۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.