آیپد مینی ۸.۵ اینچی سال آینده ارایه می شود؟
1 min read

آیپد مینی ۸.۵ اینچی سال آینده ارایه می شود؟

اپل iPad 2020 Pro از چند ماه پیش به بازار عرضه شد و اکنون به نظر می رسد این شرکت در تلاش است تا مدل های دیگر را جانشین کند. طبق جدیدترین گزارش، اپل در نظر دارد دو نسخه جدید iPad را عرضه کند. یک آیپد 10.8 اینچی که آخر امسال به بازار عرضه خواهد شد و یک آیپد مینی ۸.۵ اینچی در سال آینده که می تواند آیپد جذابی باشد.

آیپد مینی ۸.۵ اینچی

آیپد

آقای Ming-Chi Kuo می گوید اپل دو مدل iPad جدید را معرفی خواهد کرد که یک آیپد 10.8 اینچی و یک iPad mini با نمایش 8.5 اینچی هستند.

طبق یادداشت های منتشر شده مینگ چی چیو که توسط MacRumors گزارش شده است، اپل در نظر دارد دو مدل جدید از iPad را عرضه کند. مدل 10.8 اینچی از مدل 10.2 اینچی موجود یا iPad Air 10.5 اینچی استفاده می شود. با این حال iPad mini 8.5 اینچی مدل جدیدی از این سری خواهد بود. اپل سال گذشته در ماه مارس iPad mini را با یک دوربین بهبود یافته و پردازنده A12 Bionic به همراه پشتیبانی از اپل پنسل به روز کرد.

به غیر از این، مینگ چی کو همچنین اظهار داشت که اپل نیز هر دو نوع را با شارژر ۲۰ واتی که در گزارش ها مشاهده می شود، عرضه می کند. با این وجود شاید این در مورد آیفون 12 نیز اتفاق نیفتد زیرا این شرکت به دنبال فروش آیفون 12 با شارژر درون جعبه نخواهد بود. علاوه بر این، هدفون هم بخشی از این بسته نیز نخواهد بود.

شارژر ۲۰ وات برای آیفون ۱۲ پرو ارایه خواهد شد

شانس اینکه اپل Face ID و حاشیه های کوچکتر را در مدل های جدید iPad جدید عرضه کند چقدر است؟

از آنجا که هر دو مدل از افزایش اندازه صفحه نمایش برخوردار هستند، اگر شاسی یکسان باقی بماند می توان انتظار داشت که مدلهای جدید حاشیه های باریک تر شبیه به iPad iPad Pro 2020 را نشان دهند. علاوه بر این، از نظر دوربین، اپل ممکن است در تلاش خود برای جمع آوری داده ها برای Apple Glass یک اسکنر LiDAR را به مخلوط اضافه کند.

با این حال، این فقط گمانه زنی های در حال حاضر است و تصمیم نهایی به اپل برمیگردد است. نظر شما چیست؟ منتظر آیپد مینی جدید هستید؟

نوشته آیپد مینی ۸.۵ اینچی سال آینده ارایه می شود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.