قاب گلکسی نوت ۲۰ پلاس در کنار گلکسی نوت ۲۰ لو رفت
1 min read

قاب گلکسی نوت ۲۰ پلاس در کنار گلکسی نوت ۲۰ لو رفت

هفته گذشته بود که در ترنجی با هم دیدیم قاب گلکسی نوت ۲۰ پلاس لو رفت. امروز در تصویر جدیدتری قاب گلکسی نوت ۲۰ پلاس در کنار گلکسی نوت ۲۰ لو رفته است. این به ما یک ایده بهتر از طراحی هر دو دستگاه می دهد. به نظر می رسد که نوت ۲۰ پلاس کمی بزرگتر و مانند خانواده نوت، طراحی باکسی‌تری دارد اما نوت ۲۰ گوشه‌های گردتری نسبت به رسم سری Note دارد.

قاب گلکسی نوت ۲۰ پلاس

قاب گلکسی نوت ۲۰ پلاس

اولین موضوعی که می توان به آن توجه کرد قلم S Pen گلکسی نوت ۲۰ است. جایگاه این اصلی‌ترین ویژگی شخصیت ساز خانواده گلکسی نوت حالا تغییر کرده و به سمت چپ دستگاه (در این تصویر سمت راست از نمای پشت) منتقل شده است.

از خیلی از جهات می توان گفت که گلکسی Note 20 و گلکسی Note 20 Plus شبیه به یکدیگر هستند. مثلا بریدگی دوربین اصلی هر دو دستگاه بزرگ و قابل توجه است اما دوربین گلکسی نوت ۲۰ پلاس احتمالا بزرگتر است. این تفاوت شبیه به قاب دوربین گلکسی اس ۲۰ و گلکسی اس ۲۰ اولترا است.

محل قرارگیری دکمه ها همانن یکدیگر و در سمت راست دستگاه است. خوشبختانه این بار نه خیلی بالا و نه خیلی پایین هستند و به نظر می رسد که به راحتی می توان به آن ها دسترسی داشت.

در نهایت همانطور که ابتدای مطلب گفتیم، طراحی باکسی‌تر گلکسی نوت ۲۰ اولترا موضوعی است که در این قاب به وضوح نسبت به برادر کوچکترش دیده می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید طراحی گلکسی Note 20 و گلکسی Note 20 Plus برای شما جذاب است؟

نوشته قاب گلکسی نوت ۲۰ پلاس در کنار گلکسی نوت ۲۰ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.