اولین گوشی رول شونده سال آینده توسط ال جی عرضه خواهد شد

به نظر می رسد ال جی می خواهد بار دیگر با نوآوری در چنته داشته باشد. در حال حاضر این شرکت تصمیم گرفته است به جای یک دستگاه قابل تاشو، به دستگاه های نمایشگر دوگانه در اختیار کاربران خود قرار دهد، اما دلیل خوبی می تواند وجود داشته باشد. جدیدترین گزارش ها اما می گویند که اولین گوشی رول شونده سال آینده توسط ال جی عرضه خواهد شد. این فرم فکتور می تواند نگاه جدیدی به آن چه که نمایشگر منعطف در اختیار ما می گذارد باشد.

گوشی رول شونده

به نظر می رسد ال جی در حال آماده سازی چیزهایی است که یکی از اختراعات ثبت شده خود را به یک دستگاه قابل حمل واقعی تبدیل کند. بله، ال جی مشغول کار روی یک دستگاه قابل حمل است که سال گذشته در اختراعات ثبت شده مشاهده شد.

طبق اطلاعات اخیر از کره، این دستگاه با نام پروژه B ممکن است در اوایل سال ۲۰۲۱ وارد شود. این دستگاه به جای یکی از LG Display با صفحه نمایش BOE وارد می شود و طبق گفته Elec ، نمونه اولیه آن در حال تولید است.

این شرکت تولید نمونه اولیه دستگاه را در کارخانه خود در Pyeongtaek آغاز کرده است. بیشتر محصولات تجاری از قبل دارای سه تا چهار محصول آزمایشی هستند. در هر جلسه آزمایشی تولید حدود هزار تا دو هزار واحد تولید می شود.

LG

ال جی در تلاش است تا روتین ها را به هم بزند و تغییراتی ایجاد کند که باعث بهبود تعداد فروش شود زیرا بیست چارک کامل در حال از دست دادن پول در این بخش است. امسال باید یک “دستگاه افقی” با نام Wing با کد جدید دریافت کنیم ، در حالی که تلفن جدید قابل رویت و یک تلفن پرچمدار جدید “به ظاهر سنتی” با نام Rainbow با کد جدید در نیمه اول سال 2021 دریافت خواهیم کرد.

نظر شما چیست؟ نظر گوشی رول شونده ال جی هستید؟

نوشته اولین گوشی رول شونده سال آینده توسط ال جی عرضه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.