باتری گلکسی M41 احتمالا ۷۰۰۰ میلی آمپری است

جدیدترین گزارش ها به ما می گویند که باتری گلکسی M41 احتمالا ۷۰۰۰ میلی آمپری است. این یعنی سامسونگ رقابت در حجم باتری برای گوشی های اقتصادی را به سطح دیگری می برد. پیش از این نیز این برند از پیشروهای ارایه باتری ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ میلی آمپری در موبایل هایش بوده است. حالا باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری در یک میان رده می خواهد عمر باتری واقعا دو یا سه روزه را به شما نوید دهد!

باتری گلکسی M41

اولین مرتبه ۱۰ ماه پیش بود که ما درباره این دستگاه شایعه ای خواندیم و می گفت که مشخصات گلکسی ام ۲۱ گلکسی ام ۳۱ و گلکسی ام ۴۱ لو رفت. پس از آن و دو هفته پیش بود که گفته شد شاهد لغو پروژه گلکسی M41 و ارایه گلکسی M51 به تنهایی هستیم.

حال هر اتفاقی که می خواهد بیفتد، بیفتند! ما اینجا یک موبایل از سامسونگ داریم که باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری اش تاییدیه 3C گرفته و این یعنی به معرفی نزدیک است.

باتری گلکسی M41

باتری گلکسی M41

باتری گلکسی M41

پیش از این ما در ترنجی خوانده بودیم که نمایشگر گلکسی M41 با پنل OLED ارزان از TCL ارایه خواهد شد. سپس گفته شد که این پنل ها کیفیت مورد نیاز سامسونگ را ارضا نکرده و این شرکت کره ای از سفارش خود پشیمان شده است.

سامسونگ Galaxy M40 که سال گذشته عرضه شد، دستگاه جالبی بود. این دستگاه از جنبه های مختلف با سایر برادران سری M خود متفاوت بود. به عنوان مثال، این گوشی دارای یک دوربین سوراخ در قسمت جلویی بوده و از چیپست Snapdragon 675 بهره می برد. این یک انتخاب نسبتاً غیر معمول در مقایسه با Exynos 7904 است که M30 با آن همراه بود.

با این وجود صفحه نمایش به کار رفته در دستگاه، یک پنل TFT LCD بود که به اندازه پنل های AMOLED در سایر دستگاه های سری M به خوبی نبود. در حالی که صحبت از جانشین M40 (به نام سامسونگ Galaxy M41) از اواخر سال 2019 بود ، سامسونگ از آن زمان تاکنون دستگاه دیگری M4X را منتشر نکرد.

نظر شما چیست؟ باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری برای شما جذاب است؟ اگر عمر باتری ۳ روزه بدهد، چرا که نه؟!

نوشته باتری گلکسی M41 احتمالا ۷۰۰۰ میلی آمپری است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.