گوشی ناشناخته آنر با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی لو رفت

امروز چند تصویر و بخشی از مشخصات یک گوشی ناشناخته آنر منتشر شده است. این تصاویر و مشخصات از سازمان TENAA چین به بیرون درز کرده است. از مشخصات برجسته آن می توان به دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی ناشناخته آنر

به نظر می رسد این گوشی ناشناخته آنر باید یک میان رده روبه‌بالا باشد که مشخصات خوبی دارد. از نظر ظاهر می توان گفت که شبیه به خانواده Honor 30 است. این را از طراحی قاب دوربین اصلی می گوییم.

روی قاب جلویی اگر کمی تصویر را ویرایش کنید و دقت کنیم، شاهد دوربین سلفی روی گوشه سمت چپ نمایشگر هستیم. این به احتمال بالا به معنی سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی تکی است. این موضوع را می توان ترند بازار این روزها دانست.

گوشی ناشناخته آنر

درباره مشخصات اما خیلی چیزها می دانیم به جز تراشه به کار رفته در این دستگاه که می تواند بحث مهمی باشد. مثلا اینکه آیا از سری تراشه های 5G دایمنسیتی مدیاتک استفاده می شود یا نه.

موضوعی که فعلا عنوان شده است، نمایشگر ۶.۵ اینچی با پنل IPS LCD است. این نمایشگر رزلوشن FHD+ را ارایه می کند. حسگر اثرانگشت روی لبه دستگاه قرار دارد و از نوع خازنی است. این موضوع برای ما خوشایند است چون سرعت بهتری نسبت به نمونه های درون نمایشگر دارد، البته که اینجا ما پنل IPS LCD داریم و فعلا ذاتا نمی تواند این ویژگی را ارایه دهد.

ابعاد دستگاه برابر 162.31×75.0×8.58 میلی متر عنوان شده است. این ضخامت برای باتری ۳۹۰۰ میلی آمپری خیلی منطقی به نظر نمی رسد اما پس از معرفی باید دید که چه دلیلی برای آن وجود دارد. پورت USB C و جک ۳.۵ میلی متری صدا از جمله درگاه های این دستگاه است. خوشبختانه این گوشی با شارژر فوق سریع ۴۰ واتی شارژ خواهد شد.

در بخش دوربین اصلی همانطور که گفتیم شاهد چهار دوربین خواهیم بود. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی شخصیت اصلی ماست. دوربین ۸ مگاپیکسلی زاویه دید عریض برای قاب بزرگتر و ۲ دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو نیز در نظر گرفته شده اند.

دوربین سلفی تکی رزلوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد. نظر شما درباره این گوشی هنوز معرفی نشده آنر چیست؟

نوشته گوشی ناشناخته آنر با دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.