گلکسی M01s در وب سایت سامسونگ دیده شد
1 min read

گلکسی M01s در وب سایت سامسونگ دیده شد

ظاهرا سامسونگ آماده معرفی یک تلفن هوشمند جدید ارزان قیمت است. این دستگاه سری M را که خود تعداد زیادی عضو دارد را تازه می کند. این دستگاه گلکسی M01s است که اخیرا در وب سایت سامسونگ دیده شد.

گلکسی M01s

گلکسی M01s

این گزارش جدید نشان می دهد که ما به یک دستگاه با نام جدید برای Galaxy A10s هستیم که در آگوست سال 2019 معرفی شد. بنابراین می دانیم مشخصات آن و همچنین قیمت فروش چه ویژگی هایی خواهد داشت. علاوه بر این، یک صفحه پشتیبانی از این دستگاه به تازگی در وب سایت رسمی هندی این شرکت منتشر شده است.

در صفحه رسمی همچنین می توان برخی از جزئیات آن از قبیل حافظه رم 3 گیگابایت رم و شماره مدل را که آن را مشخص می کند بررسی کنید. SM-M017F / DS. این آخرین اطلاعات همچنین برخی از شایعاتی را که در هفته های گذشته در وب ظاهر شده است تأیید می کند.

در مورد مشخصات، اگر چیزی شبیه به Galaxy A01s از سال گذشته باشد، از نمایشگر 6.2 اینچی IPS LCD با وضوح HD + یا (1520×720 پیکسل) و پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Helio P22 تغذیه می شود. در ضمن سیستم عامل باید در نسخه 2.0 OneUI مبتنی بر Android 10 باشد.

این دستگاه باید یک دوربین دوگانه اصلی با یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق سنج ۲ مگاپیکسلی را ارایه کند تا به ایجاد عکس هایی با جلوه فانتزی بوکه کمک کند. در مقابل، برای سلفی توسط یک دوربین 8 مگاپیکسلی پشتیبانی خواهد شد.

گلکسی M01s سامسونگ باید باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار داشته باشد. در ضمن سایر ویژگی ها شامل وجود درگاه microUSB برای شارژ و اسکنر اثر انگشت است که در قسمت پشتی دیده می شود.

سرانجام قیمت این دستگاه که چیزی حدود ۱۳۳ دلار است هم می تواند جذاب باشد. نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی M01s هستید؟

نوشته گلکسی M01s در وب سایت سامسونگ دیده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.