موتو جی 5G با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و شارژر ۲۰ وات در راه است
1 min read

موتو جی 5G با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و شارژر ۲۰ وات در راه است

هفته گذشته بود که در ترنجی با هم دیدیم رندر گوشی Moto G 5G منتشر شد. این دستگاه در کنار نسخه پلاس‌ش فردا رونمایی خواهند شد. امروز خبر می رسد که موتو جی 5G با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و شارژر ۲۰ وات در راه است. این می تواند مشخصات خوبی برای یک گوشی 5G میان رده باشد.

موتو جی 5G

هفته گذشته اولین نگاه خود را به تلفن Moto G 5G آینده داشتیم. ما در حال حاضر منتظر نسخه پایه و همچنین مدل پلاس هستیم و اکنون دو گواهی برای ارائه مشخصات فنی اصلی تلفن منتشر شده است.

این دستگاه با شماره مدل XT2075-3 در پایگاه داده FCC مشاهده کرد که در آن Wi-Fi دو باند در کنار NFC و 5G وجود دارد. علاوه بر این، Moto G 5G Plus از سیستم موقعیت یابی Galileo ، GLONASS و GPS پشتیبانی خواهد کرد.

لیست جداگانه ای از TUV Rheinland نشان می دهد که این تلفن با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ ۲۰ وات در دسترس است. طبق شایعات Moto G 5G صفحه نمایش 90Hz رزولوشن FHD + و نسبت تصویر 21:9 به بازار عرضه خواهد شد. احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 765G بهره خواهد برد و همچنان احتمالاً با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

پیش از این گزارشی از آنچه ممکن است اولین تلفن ارزان قیمت 5G موتورولا باشد، یعنی Moto G 5G منتشر شد. این عکس دارای سوراخ های دوگانه در جلو و یک ماژول دوربین مربع در گوشه سمت چپ بالای عقب با یک دوربین چهارگانه است (اگرچه یکی از دوربین ها می تواند یک حسگر عمق باشد). قسمت پشتی گوشی نشانگر این است که سنسور دوربین اصلی عقب با رزلوشن ۴۰ مگاپیکسلی ارایه می شود. حضور فلاش بزرگ در کنار قاب دوربین نیز قابل توجه است. مشخص نیست که مانند قدیم شاهد فلاش زنون باشیم یا خیر.

موتو 5G

موتو 5G

پیش از این سوراخ دوگانه را در Redmi K30 دیده بودیم که البته این برند تصمیم گرفت بین ۲ دوربین را نوار مشکی نمایشگر پر کند تا بیضوی به نظر برسد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که موتو جی 5G برای این برند تحت تملک لنوو بتواند خوش شانسی بیاورد؟

نوشته موتو جی 5G با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و شارژر ۲۰ وات در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.