خرید یوسی پابجی موبایل فقط در 5 دقیقه بدون ویزا کارت!
1 min read

خرید یوسی پابجی موبایل فقط در 5 دقیقه بدون ویزا کارت!

دنیای گیمرها با ظهور تلفن های هوشمند هیجان انگیزتر شد. به طوری که هم اکنون بسیاری از بازی های کنسول نیز برای موبایل به صورت اختصاصی توسعه داده می شوند. با وجود صدها میلیون کاربر موبایل در جهان، شرکت های بازی سازی به ویژه استودیو بازی‎‌سازی Tencent Games به طور جدی توسعه ی بازی برای تلفن های هوشمند را پیش گرفتند. یکی از این بازی ها پابجی است که برای استفاده از آن نیاز به خرید یوسی دارید. در این مقاله بهترین راه های خرید یوسی برای کسب یک تجربه لذتبخش در اختیارتان قرار می گیرد.

محبوبیت پابجی در میان گیمرها

در راستای جلب رضایت کاربران موبایل، بازی پابجی با ظهور شگفت انگیزش ابتدا در کنسول ها شگفتی آورد و اندکی بعد پابجی با حفظ کیفیت کنسول، برای پلتفرم های ios و اندروید هم به طور اختصاصی توسعه داده شد. پیاده سازی و اجرای موفق این بازی در بستر موبایل همراه با امکان خرید یوسی برای لذت هر چه تمام تر از بازی، توانست در سراسر جهان توجه گیمرهای زیادی را به خود جلب کند. جالب است بدانید بازی مهیج پابجی تا کنون بیش از 100 میلیون بار آن هم فقط از گوگل پلی دانلود شده است و 29 میلیون نفر نظرات خود را در قسمت بررسی های این اپلیکیشن بازخورد داده اند. همچنین این بازی بسیار هیجان انگیز امتیاز 4 از 5 را در گوگل پلی از آن خود کرده است. لازم به ذکر است که اگر می خواهید بازی روان و دلچسبی را تجربه کنید، تلفن هوشمندتان باید حداقل 2 گیگا بایت رم و نسخه ی اندروید تان حداقل 5.1.1.1 را دارا باشد.

یوسی پابجی موبایل چیست؟ و چرا نیاز به خرید یوسی پابجی داریم؟

پابجی تا کنون در 14 فصل عرضه شده و در این بازی که سبک battleground و survival می باشد، لازم است که برای پیشبرد اهداف و توسعه مسیر بازی خود یوسی خریداری کنید. اما یوسی چیست؟ یوسی واحد پولی در بازی پابجی است و برای استفاده از لباس های جدید، جسچرها، فصل های رقابتی تر، استفاده از آیتم های مختلف بازی و دیگر امکانات بازی پابجیِ محبوب، باید پول این آپشن ها را بپردازید که این پرداخت با یوسی (UC) انجام می شود. در ادامه به طور کامل نحوه خرید یوسی پابجی موبایل آن هم با کارت های عضو شتاب ایران را بررسی می کنیم.

لذت بازی با اکانت های پرمیوم

احتمالا بارها بازی های زیادی را دنبال کرده اید که در میانه های بازی نیازمند پرداخت دلار یا یورو برای به دست آوردن امکانات اضافی شده اید و نبود کارت اعتباری، ویزا و یا مسترکارت باعث شده که آن طور که باید و شاید از بازی لذت نبرید. حال آنکه در سایر کشورها کاربران اینترنتی با خیالی آسوده پرداخت های خود را انجام می دهند و نهایت لذت را از بازی می برند. بازی پابجی در ایران محبوبیت ویژه ای در بین نوجوان و جوانان دارد. بعید است که بازی ‌پابجی و خرید یوسی های آن به گوش گیمرها به خصوص گیمرهای موبایل نرسیده باشد. البته در فروشگاه ایرانی کی می توانید همانند دیگر کاربران جهان یوسی پابجی و CP کالاف دیوتی موبایل مورد نیاز خود را خرید کنید و بازی پابجیِ مهیج و مورد علاقه خود را با داشتن یوسی، با نهایت جذابیت دنبال و بازی کنید. پیشنهاد می کنیم برای تجربه کامل فضای بازی حتما خرید uc پابجی و خرید CP را انجام دهید.

نحوه خرید UC پابجی با کارت های عضو شتاب

به دلیل عدم دسترسی کاربران ایرانی به paypal، ویزا کارت، مستر کارت و … خرید یوسی پابجی موبایل برای استفاده از فصل ها و آیتم های پر تنش، جذاب و رقابتی ممکن نبود. اما هم اکنون وب سایت IRANIKEY با استفاده از درگاه های پرداخت امن بانکی کشور از جمله به پرداخت ملت اقدام به ارائه خدمات خرید یوسی پابجی موبایل در ایران کرده است. لازم به ذکر است، تمامی خریدها در بستر امن SSL انجام می شود. همچنین تمامی اطلاعات خرید شما کاربران عزیز، پس از تکمیل سفارش از دیتابیس وب سایت ایران کی جهت امنیت اطلاعات شخصی شما حذف می گردد. لازم به ذکر است خرید یوسی پابجی موبایل و خرید CP کالاف دیوتی موبایل به صورت مستقیم روی اکانت شخصی شما خریداری می شود.

بسته های ارزان و به صرفه برای خرید یوسی پابجی

هزینه ای که در خصوص خرید یوسی پابجی می پردازید نسبت به ارزش دلاری یوسی ها بسیار ناچیز است. ایرانی کی آمده است تا با زیرساخت قوی خدمات یوسی برای بازی پابجی و همچنین خرید CP کالاف دیوتی موبایل را برای کاربران ایرانی به ارمغان آورد و لذت واقعی پابجی و کالاف دیوتی را با قیمت به صرفه به شما هدیه دهد. ایران کی جهت رفاه حال کاربران بسته های پایه خرید یوسی پایجی موبایل در نظر گرفته که بتوانید در این بازی مهیج، موفق و جذاب به خرید UC بپردازید. در ایران کی می توانید با 6 هزار تومان 16 یوسی خرید کنید. به شما قول می دهیم با خدمات آسان و شگفت انگیز ایران کی در خصوص ارائه خدمات خرید یوسی پابجی و خرید CP کال آف دیوتی و لذتی که از بازی تجربه می کنید، حتما در سریعترین زمان ممکن دوباره خرید یوسی پابجی موبایل و خرید CP کال آف دیوتی خود را از این سایت تکرار خواهید کرد.

ایرانی کی تنها ارائه دهنده رسمی خرید UCو خریدCP در ایران

ایرانی کی را بهتر بشناسیم؛ iranikey تنها پارتنر رسمی پابجی موبایل در ایران و دارنده نماد رسمی همکاری با شرکت پابجی موبایل از نمایندگی بازی پابجی موبایل آمریکا است. در ایران کی نهایتا در 5 دقیقه می توانید خرید UC پابجی را ثبت سفارش کنید و 30 دقیقه بعد سفارش خود را تحویل بگیرید و در دنیای پابجی با هیجان تمام بازی کنید. توجه داشته باشید که برای خرید CP و خرید یوسی پابجی موبایل لازم است که از کارت های بین المللی استفاده کنید. اما ایرانی کی هنگام ثبت سفارش، فقط از شما آی دی اکانت تان را می خواهد و در این خصوص هیچ خطر امنیتی اکانت شما را تهدید نمی کند. پس از ثبت آی دی اکانت خود هنگام ثبت سفارش می توانید به مقدار لازم خرید یوسی داشته باشید.

نوشته خرید یوسی پابجی موبایل فقط در 5 دقیقه بدون ویزا کارت! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.