یک ساعت و دستبند جدید هواوی در راه است

هواوی ، یکی از برترین تولید کنندگان تلفن های هوشمند در جهان است. با این حال، مشکلات اخیر این کشور با دولت آمریکا در حال مختل کردن تجارت آن است. با این وجود، این شرکت هنوز در حال توسعه محصولات جدید است. در حقیقت، به نظر می رسد تجارت هوشمند آنها در حال پیشرفت است. اکنون، گزارش های اخیر ادعا می کنند که این شرکت در حال آماده سازی محصولات جدید پوشیدنی هوشمند است. در جدیدترین گزارش ها می شنویم که یک ساعت و دستبند جدید هواوی در راه است.

ساعت و دستبند جدید هواوی

طبق یک گزارش اخیر ، هواوی به زودی یک دستبند هوشمند جدید و همچنین ساعت هوشمند را معرفی خواهد کرد. علاوه بر این ، گزارش نشان می دهد که نام رمزگذاری شده دستبند هوآوی “Fides” و نام رمزگذاری ساعت هوشمند “Stia” است. متأسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد محصولات آینده در دست نیست.

در اوایل امروز ، گزارش هایی مبنی بر وجود سیستم عامل اختصاصی هواوی 2.0 Hongmeng با ویژگی های نوآورانه ارائه شده است. این سیستم احتمالاً با بروزرسانی Huawei EMUI 11 در چارک سوم 2020 وارد خواهد شد. از ویژگی های نوآورانه باید پشتیبانی از رایانه های شخصی هواوی ، دستبندهای هوشمند ، ساعت هوشمند ، اتومبیل و غیره باشد. سال در اوایل سال جاری ، هواوی یک برنامه علامت تجاری به نام “Mate Watch” ثبت کرده است.

جدیدترین دستبندهای هوشمند هواوی عبارتند از Honor Band 5 و همچنین Huawei Band 4 Pro. هر دو دستگاه از صفحه نمایش AMOLED 0.95 اینچی بهره می برند و از مقاومت 50 متری در برابر آب پشتیبانی می کنند. با این حال ، Huawei Band 4 Pro دارای ویژگی های بیشتری نسبت به Honor Band است.

در حالی که Honor Band 5 در آگوست سال 2019 وارد شد ، Huawei Band 4 Pro در ماه دسامبر به بازار عرضه شد.

نظر شما چیست؟ منتظر محصولات جدید هواوی در بخش گجت پوشیدنی هستید؟

نوشته یک ساعت و دستبند جدید هواوی در راه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.