طراحی پیکسل ۵ را ببینید و به گوگل بگویید بی خیال رفیق!

گوگل از زمانی که طراحی خاص نکسوس ها را کنار گذاشت و تصمیم گرفت طراحی خاص پیکسل ها را ارایه کند، تقریبا هر سال یک تصمیم واقعا بد گرفته است. حالا هم نوبت آن است که طراحی پیکسل ۵ را ببینید و به گوگل بگویید بی خیال رفیق! واقعا چرا سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی باید اینقدر بزرگ باشد؟!

طراحی پیکسل ۵

طراحی پیکسل ۵

پیکسل ۵ دستگاه بعدی گوگل است که در حال حاضر حتی نمی دانیم پرچمدار خواهد بود یا نه اما طرفداران پیکسل مشتاقانه منتظر تلفن میان رده Pixel 4a هستند، اما این شرکت در بدو ورود ساکت است. از آنجا که اخیرا گواهینامه هایی از IMDA سنگاپور و BIS هند دریافت کرده است، گفته می شود که این تلفن ممکن است در این ماه راه اندازی شود.

با این حال، شایعات متناقض وجود دارد که ادعا می کنند این معرفی به اکتبر موکول شده است. هنوز مشخص نیست که آیا پیکسل 4a در کنار سری Pixel 5 قرار است در ماه اکتبر عرضه شود. صحبت از پیکسل ۵ انتشار Pigtou با همکاری XLeaks7 با ارائه دهنده های CAD خود برای به نمایش گذاشتن طراحی خود به اشتراک گذاشته است.

این گزارش نشان می دهد که گوگل پیکسل ۵ دارای ابعاد 144.6×70.4x8mm است. با برجستگی دوربین، ضخامت آن ممکن است تا 9.5 میلی متر افزایش یابد. ظاهر پیکسل 5 با گوگل پیکسل 4 نسبت به سال گذشته تفاوت چندانی ندارد.

طراحی پیکسل ۵

طراحی پیکسل ۵

به نظر می رسد این دستگاه دارای صفحه نمایش 5.78 اینچی است و رندرهای CAD نشان می دهد که این بدنه توسط صفحات ضخیم و متقارن احاطه شده است. صفحه نمایش دارای سوراخ پانچ است که در گوشه بالا سمت چپ آن قرار گرفته است. این یک سوراخ خیلی بزرگ است که من شخصا از آن متعجبم.

سری Pixel 4 فاقد اسکنر اثر انگشت بود و به کاربران آن امکان باز کردن صورت به عنوان تنها ویژگی تشخیص بیومتریک ارائه شده است. رندرهای Pixel 5 CAD نشان می دهند که این شرکت اسکنر اثر انگشت را به دستگاه بازگرداند.

طراحی پیکسل ۵

طراحی پیکسل ۵

به نظر می رسد پیکسل ۵ یک شیشه پشتی و یک قاب آلومینیومی است. ماژول مربع شکل در قسمت پشتی دوربین ها را به همراه فلاش LED قرار داده است. درگاه USB-C به همراه یک جفت بلندگو خارجی می توانید در لبه پایینی پیکسل 5 پیدا کنید. فاقد جک هدفون 3.5 میلی متری است.

نظر شما چیست؟ منتظر پیکسل ۵ هستید؟

نوشته طراحی پیکسل ۵ را ببینید و به گوگل بگویید بی خیال رفیق! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.