تراشه گلکسی نوت ۲۰ اولترا به همراه دیگر مشخصاتش لو رفت
1 min read

تراشه گلکسی نوت ۲۰ اولترا به همراه دیگر مشخصاتش لو رفت

گلکسی نوت ۲۰ این روزها توجهات زیادی را دریافت می کند. انتظار می رود این خانواده تا ماه آینده به بازار عرضه شوند. ما تقریبا همه چیز راجع به دستگاه از جمله رندرهای رسمی و همچنین عکسهای زنده مشاهده کرده ایم. بنابراین، تا آنجا که اطلاعات مربوط به دستگاه مربوط است، ناشناخته های اندک باقی مانده است. امروز تراشه گلکسی نوت ۲۰ اولترا به همراه دیگر مشخصاتش لو رفته که می تواند دانسته های ما را تایید کند.

تراشه گلکسی نوت ۲۰ اولترا

این منبع به ما می گوید که نسخه مخصوص ایالات متحده قرار دارد اکنون SM-N986U نامیده می شود. این دستگاه با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ همراه خواهد بود که خب البته می تواند اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس هم باشد. علاوه بر این گلکسی Note 20 Ultra همچنین قصد دارد مودم Qualcomm X55M را که از قابلیت 5G بهره می برد، استفاده کند. صدور گواهینامه FCC همچنین در مورد پشتیبانی از شارژ بی سیم Galaxy Note 20 Ultra صحبت می کند اما ما قبلاً این را می دانستیم.

با این حال، این همه ماجرا نیست، گواهینامه های بیشتری هم لو رفته است. برای مثال S-Pen و همچنین LED View Cover نیز گواهینامه هایی دریافت کرده اند.

گفته می شود که گلکسی نوت ۲۰ اولترا به نمایشگر ۶.۹ اینچی با 3040 در 1440 پیکسل مجهز شده است. شما همچنین چهار دوربین در پشت را شاهد خواهید بود و آن ها همراه با دوربین سلفی حاضر در سوراخ نمایشگر همراهند.

گفته می شود این دستگاه نیز حدود 1400 دلار قیمت دارد و هر چند این زیاد است اما برای خودش منطقی است چرا که حس می کند چون این نسخه Ultra است باید کاربر را زخمی کند!

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی نوت ۲۰ اولترا هستید؟

نوشته تراشه گلکسی نوت ۲۰ اولترا به همراه دیگر مشخصاتش لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.