سامسونگ Galaxy S20 FE اوایل پاییز معرفی خواهد شد
1 min read

سامسونگ Galaxy S20 FE اوایل پاییز معرفی خواهد شد

ما درباره گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن خبرهایی شنیده ایم. آخرین مرتبه ای که سامسونگ از پسوند FE استفاده کرد برای پایان به فاجعه گلکسی نوت ۷ بود و دستگاه های باقی مانده آن را با باتری سالم ارایه کرد. این بار اما قرار است که پسوند نسخه لایت گلکسی اس ۲۰ باشد. در جدیدترین گزارش ها می شنویم که سامسونگ Galaxy S20 FE اوایل پاییز معرفی خواهد شد.

سامسونگ Galaxy S20 FE

پیش از این هم Galaxy S20 FE “تأیید” شده بود. این گزارش به ما اطلاعاتی داده است که می گوید دستگاه دارای رنگ سبز بوده و وارد تولید می شود. وی در ادامه اعلام كرد كه سامسونگ به جای اسنپدراگون ۸۵۵ یا اسنپدراگون 765G از پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می كند. این یعنی نسخه پرچمدار اقتصادی S20 که پیش از این در خانواده گلکسی اس ۱۰ آن را گلکسی اس ۱۰ لایت می نامیدند. اینجا اما سامسونگ می خواهد مشخص که تراشه همچنان پرچمدار است پس پسوند لایت ایده خیلی خوبی نیست!

این منبع می گوید سامسونگ در حال بررسی تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ برای گلکسی S20 FE است تا بتواند به عنوان رقیبی در OnePlus 8T آینده قرار بگیرد. به غیر از چیپست، گلکسی S20 FE نیز دارای صفحه نمایش sAMOLED تخت با رزولوشن 1080p و رفرش ریت 60Hz خواهد بود. رفرش ریت طبق منبع قطعی نیست.

سامسونگ ISOCELL GN1

این گوشی همچنین دارای 50 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL GN1 (نه GD1) به عنوان دوربین اصلی خود است. گفته می شود تاریخ عرضه گلکسی S20 FE بین سپتامبر و اکتبر است. متأسفانه، هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی قیمت تلفن هنگام معرفی وجود ندارد.

به هر صورت این دستگاه مستقیما می تواند برای آیفون های ارزان یک رقیب مناسب باشد. نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی S20 FE هستید؟

نوشته سامسونگ Galaxy S20 FE اوایل پاییز معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.