مقایسه طراحی گلکسی نوت ۲۰ اولترا با گلکسی نوت ۱۰ پلاس

دیروز بود که در ترنجی گلکسی نوت ۲۰ اولترا را در واقعیت دیدیم. امروز همان منبع مقایسه طراحی گلکسی نوت ۲۰ اولترا با گلکسی نوت ۱۰ پلاس را منتشر کرده است. تفاوت هایی در طراحی قاب دوربین و محل بلندگو و S Pen وجود دارد اما در دیگر موارد شاهد تفاوت خاصی نیستیم. البته جالب که S Pen هر دو دستگاه کاملا با دیگری سازگار است.

طراحی گلکسی نوت ۲۰ اولترا

مقایسه گلکسی نوت ۲۰ اولترا با گلکسی نوت ۱۰ پلاس

همانطور که می بینید، روی لبه پایین موقعیت تمام موارد پیرامون پورت USB C دقیقا جا به جا شده است. این احتمالا برای قرارگیری دکمه های قفل و تنظیم صدا روی لبه راست است. پیش از این روی سمت چپ دستگاه بود و واقعا تجربه کاربری خوبی را ارایه نمی کرد.

همچنین همزمان به نظر می رسد که مقداری ضخامت گلکسی نوت ۲۰ اولترا بیشتر باشد. در لبه ها هم گرد بودن لبه مقداری متفاوت است. نکته جالب همان سازگاری قلم S Pen هر دو دستگاه با یکدیگر است. مشخص است که قلم هر دو دستگاه با یکدیگر جابه‌جا شده است.

در بخش دوربین می بینیم که کلیت طراحی همان چیزی است که در گلکسی نوت ۱۰ پلاس دیدیم اما قاب دوربین ها بزرگتر است و مشخصا دوربین لبه پایین شبیه به دوربین های پریسکوپی است. متاسفانه برجستگی قاب دوربین همانند گلکسی اس ۲۰ اولترا بیش از حد است. در گلکسی نوت ۱۰ پلاس سامسونگ این موضوع را به خوبی مدیریت کرده بود.

در تصویر زیر به صورت مشخص برجستگی دوربین پیداست. این موضوع در گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ به بهترین شکل خود مدیریت شده بود ولی متاسفانه حالا یک برجستگی بزرگ برای دوربین تقریبا برای این تولیدکننده و البته دیگران، طبیعی شده است.

نظر شما چیست؟ طراجی گلکسی نوت ۲۰ اولترا را می پنسدید؟

نوشته مقایسه طراحی گلکسی نوت ۲۰ اولترا با گلکسی نوت ۱۰ پلاس اولین بار در ترنجی پدیدار شد.