رندرهای هواوی میت وی را ببینید

چهار روز پیش بود که در ترنجی خواندیم گوشی تاشو هواوی Mate V شبیه به گلکسی فولد است. البته چهار روز پیش حق اختراع گوشی تاشو هواوی شبیه به گلکسی زد فلیپ را دیدیم به نظر می رسد که این دستگاه همان هواوی Mate V است. امروز اما می توانید رندرهای هواوی میت وی را ببینید. دستگاهی که می تواند قابل توجه باشد و یک رقیب قابل توجه برای گلکسی Z Flip به شمار می رود.

هواوی میت وی

هواوی در تلاش است تا مشکلات خود را با دولت آمریکا برطرف کند. از ابتدای سال گذشته، تمام تلفن های هوشمند هواوی از خدمات Google Mobile استفاده نمی کنند. این باعث می شود تلفن های آن در خارج از چین کمتر جذاب باشد. با این حال به طور کلی، این شرکت در بازار گوشی های هوشمند عملکرد خوبی را تجربه کرده است. هواوی سامسونگ را کنار زد تا در آوریل و مه سال جاری به بزرگترین تولید کننده تلفن های هوشمند تبدیل شود.

علاوه بر این، فروش گوشی های هوشمند آن برای سال 2019 از 240 میلیون دستگاه فراتر رفته است که رکورد جدیدی است. هواوی هنوز هم دستگاههای جدیدی را منتشر می کند و Mate 40 و همچنین هواوی P50 در این خط قرار دارند. اخیراً، گزارش هایی منتشر شده مبنی بر اینکه هواوی به تازگی یک برند تجاری Mate V درخواست کرده است.

هواوی میت وی

هواوی میت وی

طبق گفته LetsGoDigital هواوی برای برند تجاری “Mate V” به EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) مراجعه کرد. علائم تجاری در طبقه 9 طبقه بندی شده است و توضیحات آن شامل تلفن های هوشمند ، تلفن های همراه و غیره است.

اگرچه مشخص نیست هواوی برای چه علامتی از این علامت تجاری استفاده می کند، گمانه زنی هایی وجود دارد که احتمالاً این گوشی هوشمند قابل تاشو خواهد بود. از هم اکنون اطلاعات زیادی در مورد این تلفن هوشمند در دسترس نیست. علاوه بر طراحی تاشو داخلی گزارش هایی مبنی بر استفاده از این دستگاه از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی وجود دارد.

اجازه بدهید یک ویدیو مفصل از رندر هواوی Mate V را با هم ببینیم:

نظر شما درباره این رندر هواوی میت وی چیست؟ فکر می کنید همین دستگاه ارایه شود؟

نوشته رندرهای هواوی میت وی را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.