اجاره آیفون و اپل واچ به همراه ایرپاد شبی ۲ میلیون تومان
1 min read

اجاره آیفون و اپل واچ به همراه ایرپاد شبی ۲ میلیون تومان

ما داستان های قیمت های پایین را معمولا از پدربزرگ و مادربزرگ های خود می شنویم. این که بخواهم به شما بگویم مثلا ۴ سال پیش با ۲ میلیون تومان هر پرچمدار اندرویدی که می خواستید می توانستید بخرید اما حالا اجاره آیفون و اپل واچ به همراه ایرپاد شبی ۲ میلیون تومان است، مشخصا همانقدر افسانه ای است که مثلا بدانید مثلا ۳۰ سال پیش با ۲ میلیون تومان می توانستید یک خانه بخرید!

اجاره آیفون

وقتی بعضی چیزها خیلی گران می شود، بازار کرایه دادن آن گرم می شود. موارد زیادی هست که اطراف ما وجود دارد و خیلی ها آن را کرایه می کنند چون برای مدت کوتاهی به آن نیاز دارند. خب اگر شما هم مثلا برای یک شب یا یک قرار مهم کاری می خواهید خود بنا به هر دلیل مثلا کمی پولدارتر (متاسفم که این را می گویم واقعا) نشان دهید، اجاره آیفون و اپل واچ به همراه ایرپاد شبی ۲ میلیون تومان است!

اصلا به دور از این که این تصویر که استوری در اینستاگرام است واقعی باشد یا نه، اینکه اصلا چنین آفری مشتری داشته باشد یا نه فقط این من را آرام می کند که خواب باشم و چند دقیقه دیگر آلارم ساعت ۸ صبحم بزند و بیدار شوم تا برای شما در ترنجی درباره فناوری صحبت کنیم و نه این افتضاح!

حقیقت این است که شاید پیش از این هم چنین کارهای برای اجاره موارد لوکس وجود داشته باشد اما تصور کنید! آیفون X که گران ترن آیفون پیش از گرانی های نجومی بود، با ۶ میلیون تومان در دسترس بود اما حالا شما یک آیفون، یک اپل واچ و یک ایرپاد را برای یک شب می توانید مثلا عددی حوالی ۲ میلیون تومان کرایه کنید، ان هم فقط با کارت ملی و معرف! خب البته با یک جمع و تفریق سرانگشتی می توان متوجه شد که ارزش این پکیج برای خرید چیزی حدود ۵۰ میلیون تومان است!

نظر شما درباره این فاجعه پیش آمده چیست؟

نوشته اجاره آیفون و اپل واچ به همراه ایرپاد شبی ۲ میلیون تومان اولین بار در ترنجی پدیدار شد.