گلکسی S21 با کدنام Galaxy U مجهز به نمایشگر ۶۰ هرتز خواهد بود
1 min read

گلکسی S21 با کدنام Galaxy U مجهز به نمایشگر ۶۰ هرتز خواهد بود

سامسونگ امسال با گلکسی اس ۲۰ از نمایشگر ۱۲۰ هرتز پرده برداشت. هر سه عضو این خانواده همین رفرش ریت را ارایه می کنند. شایعه شده است که گلکسی نوت ۲۰ در مدل پایه از نمایشگر ۶۰ هرتز استفاده می کند. این شایعه بدی است اما از آن جا که آیفون ۱۲ مدل پایه هم ۶۰ هرتز است شاید سامسونگ نخواهد در این رقابت چیز بیشتری ارایه کند. شایعه بدی که می شنویم این است: گلکسی S21 با کدنام Galaxy U مجهز به نمایشگر ۶۰ هرتز خواهد بود. این یعنی در خانواده گلکسی اس ۲۱ عضو پایه رفرش ریت ۶۰ هرتز داشته و اگر نمایشگر ۱۲۰ هرتز می خواهید، مدل اولترا یا پلاس را در نظر بگیرید!

گلکسی S21

با رونمایی از گلکسی نوت ۲۰ که به زودی انتظار آن را داریم، می توان برخی از توجهات را به سمت سری های آینده Galaxy S21 سوق داد. به گفته یک منبع قابل اعتماد، کدنام سری پرچمداران جدید “Galaxy U” است و ظاهراً سامسونگ قصد دارد خانواده آینده دستگاه ها را با قیمتی پایین تر در اختیار مشتریان قرار دهد. در حالی که یک پرچمدار ارزان تر همیشه خبرهای خوبی برای مصرف کنندگان است، طبق جدیدترین اطلاعات انتظار می رود مقداری کاهش مشخصات وجود داشته باشد.

یکی از اولین شایعه ها این است که سامسونگ مبنی بر پایین آمدن قیمت خانواده گلکسی S21 دور ماندن از اسنپدراگون ۸۷۵ و تغییر به مدل فقط Exynos است. پیش از این نیز گزارش شده بود که سامسونگ ممکن است به جای اسنپدراگون ۸۷۵ از اسنپدراگون ۸۶۵ بهره ببرد زیرا تراشه آینده شایعه شده که نسبت به نسخه قبلی خود گران تر است.

کاهش قیمت گلکسی S21 با اسنپدراگون ۸۶۵ به جای اسنپدراگون ۸۷۵

اکنون Ice Universe ادعا می کند که راه دیگر برای کاهش قیمت گلکسی S21 ارایه صفحه FHD+ است که از رفرش ریت ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند. در مقایسه با مدل پایه سری Galaxy S20 این یک روند نزولی گسترده است و تنها راهی است که مشتریان جدیدترین و بهترین مدل را با قیمت پایین تری بدست می آورند. او همچنین اظهار داشت که اگر مشتریان بخواهند بهترین آنچه را که سامسونگ برای نیمه اول سال 2021 ارائه کرده است را تجربه کنند ، بهتر است Galaxy S21 Ultra را انتخاب کنند.

در حقیقت، یک شایعه قبلی در مورد سنسور دوربین ۱۵۰ مگاپیکسلی برای گلکسی اس ۲۱ صحبت کرده بود، بنابراین در این مرحله فرض خواهیم کرد که این شایعه درباره گلکسی اس ۱۲ اولترا صحبت می کند. با این حال، با توجه به اینکه قیمت گلکسی S20 Ultra حتی پس از اعمال تخفیف نیز بسیار گران است، ما مطمئن نیستیم که چقدر باید هزینه کنید تا به Galaxy S21 Ultra برسیم.

صرف نظر از این، احساس می کنیم سامسونگ برای کاهش قیمت سری گلکسی S21 از همه چیز استفاده خواهد کرد. همانطور که می بینید، غول کره ای از خرید و فروش گوشی های هوشمند پرچمدار سالم در سال ۲۰۲۰ راضی نیست و این را می توان به برچسب های قیمتی بسیار بالا که در گلکسی S20 ، Galaxy S20 Plus و Galaxy S20 Ultra نشان داده شده اند نسبت داد.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ تلاش خواهد کرد تا قیمت را پایین نگاه دارد و همزمان به این دلیل، دیگر مشخصات بالارده‌تری نسبت به رقیب اپلی خود عرضه نکند؟

نوشته گلکسی S21 با کدنام Galaxy U مجهز به نمایشگر ۶۰ هرتز خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.