نوکیا ۲.۴ با تراشه مدیاتک Helio P22 لو رفت
1 min read

نوکیا ۲.۴ با تراشه مدیاتک Helio P22 لو رفت

در دسامبر سال گذشته، HMD Global گوشی هوشمند نوکیا ۲.۳ را به بازار عرضه کرده بود و اکنون به نظر می رسد که این شرکت قصد دارد جانشین خود را با نام نوکیا ۲.۴ را راه اندازی کند. این تلفن هوشمند اکنون در بنچمارک GeekBench دیده شده است و برخی از جزئیات اصلی را فاش می کند. در حقیقت نوکیا ۲.۴ با تراشه مدیاتک Helio P22 لو رفته است و آن را یک موبایل 4G اقتصادی دیگر نشان می دهد.

نوکیا ۲.۴ با تراشه مدیاتک Helio P22

لیست بنچارک Geekbench نشان می دهد که این تلفن هوشمند توسط چیپست مدیاتک MT6762V / WB که همان هلیو پی ۲۲ است، عرضه می شود. در مقایسه، نوکیا ۲.۳ از پردازنده هلیو A22 بهره می برد. این ارتقا تراشه تقریبا ۲۰٪ افزایش عملکرد را ارایه خواهد کرد.

در این لیست همچنین مشخص شده است که این گوشی دارای ۲ گیگابایت رم خواهد بود. در حالی که هنوز ظرفیت ذخیره سازی مشخص نشده است، ما انتظار داریم که 16 یا 32 گیگابایت باشد. در مورد امتیاز، در آزمون تک هسته ای امتیاز 136 و در آزمون چند هسته ای امتیاز 497 کسب کرده است.

با توجه به اینکه این تلفن هوشمند در بنچمارک ظاهر شده است، رونمایی نباید خیلی دور باشد. انتظار داریم در روزها یا هفته های آینده و پیش از رونمایی آن، اطلاعات بیشتری در مورد این تلفن هوشمند آینده کسب کنید.

در همین حال، این شرکت تأیید کرده است که از نخستین برندهایی خواهد بود که یک اسمارت فون مجهز به اسنپدراگون ۶۹۰ تازه معرفی شده را به بازار عرضه می کند. تایید شده است که این گوشی “5G واقعا جهانی” است و انتظار می رود قیمت آن پایین تر از نوکیا ۸.۳ باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر نوکیا ۲.۴ هستید؟

نوشته نوکیا ۲.۴ با تراشه مدیاتک Helio P22 لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.