تفاوت دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا با گلکسی نوت ۲۰ را ببینید

ما درباره تفاوت دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا با گلکسی نوت ۲۰ تقریبا انتظاراتی دارد که بر اساس نسل های قبلی بنا شده است. برای تایید این تصورات مشخص شده که حالا اطلاعات موثق‌ترین از انتظارات داریم. این اطلاعات، انتظارات ما را تایید می کنند و تقریبا می توان گفت که تفاوت دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا با گلکسی نوت ۲۰ مانند همان چیزی است که در خانواده گلکسی Note 10 دیده بودیم.

تفاوت دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا

پیش از این در خانواده گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پلاس دیدیم که تفاوت در بخش دوربین مربوط به حذف دوربین ToF از نسخه پایه این سری می شد.به نظر می رسد که در خانواده گلکسی نوت ۲۰ این تفاوت همچنان وجود دارد. همانطور که در تصویر بالا می بینید، قاب سمت راست برای گلکسی نوت ۲۰ و قاب سمت چپ برای گلکسی نوت ۲۰ اولترا است.

سوال اینجاست که اما واقعا یک پرچمدار گران قیمت حق دارد که چنین ویژگی را نداشته باشد؟ هر چند که هنوز توسعه دهندگان و شرکت ها خیلی روی خوشی به این پیش نیاز دنیای واقعیت افزوده نشان نداده اند اما مسلما اپل را در رادار می بینیم که حرکت خود را با آیپدها آغاز کرده و به احتمال زیاد سری Pro آیفون ۱۲ این دوربین را دارند.

البته ما انتظار فوکوس لیزری را برای بهبود فوکوس دوربین رزلوشن بالا هم داریم و شاید آن سوراخ کشیده درون قاب گلکسی نوت ۲۰ اولترا به این ویژگی مربوط شود.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، تصاویری از نماهای مختلف قاب دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا و گلکسی نوت ۲۰ دیده می شود. کمی عجیب است که نسخه معمولی سوراخی برای میکروفون سوم دارد اما مدل اولترا چنین چیزی را نشان نمی دهد. شاید به دلیل نحوه عکاسی باشد یا هر چیز دیگری اما انتظار داریم که این فاکتور در عضو گران قیمت هم حاضر باشد.

تفاوت دیگری که می توان عنوان کرد مربوط به اندازه سوراخ هر دوربین از مجموعه دوربین سه گانه می شود. این لزوما چیزی را مشخص نمی کند اما من یک حدس دارم. اینکه به دلیل حضور دوربین پریسکوپی در گلکسی نوت ۲۰ اولترا این شرکت برای طراحی مشابه مجبور بوده است که سوراخ دو دوربین دیگر را هم بزرگتر در نظر بگیرد اما در گلکسی نوت ۲۰ این دوربین وجود ندارد پس سوراخ همه دوربین ها به اندازه مورد نیاز است.

البته که این طراحی مدل اولترا را کمی حرفه ای تر هم نشان می دهد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که طراحی قاب دوربین خانواده گلکسی نوت ۲۰ برای شما جذاب است؟

نوشته تفاوت دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا با گلکسی نوت ۲۰ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.