اپلیکیشن مشاوره آنلاین ، کلینیک مشاوره در جیب شما

گفتگو با بهترین پزشکان حوزه های پزشکی سراسر کشور آرزویی بود که این روزها تکنولوژی‌های نوین آن را به حقیقت تبدیل کرده‌اند. شما با نصب یک اپلیکیشن مشاوره آنلاین پزشکی می‌توانید کلینیک مشاوره تخصصی را به تلفن همراه هوشمند خود منتقل کنید! اگر به شما بگوییم روشی وجود دارد که به کمک آن می‌توانید با بیش از 450 پزشک و مشاور فوق تخصص و متخصص در 46 تخصص در هر زمان و مکانی مشورت کنید و از نظرات کارشناسی آن‌ها استفاده کنید حتما کنجکاو خواهید شد. آیا می‌خواهید با یک روش مشاوره آنلاین و تلفنی که شما را به بهترین مشاوران متخصص ایران مرتبط می‌کند آشنا شوید؟ پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را تا آخر مطالعه کنید.

چرایی استفاده از اپلیکیشن مشاوره آنلاین پزشکی

هر روز بر تعداد افرادیکه از اینترنت و برنامه‌های کاربردی برای مشاوره و خدمات غیرحضوری مورد نیاز خود استفاده می‌کنند افزوده می‌شود، یکی از دلایل این رشد می‌تواند کارکرد بالای آن‌ها و افزایش پذیرش اپلیکیشن‌های کاربردی در بین مردم باشد.

این اپلیکیشن‌ها در خانه، محل کار یا هر جایی که کاربر راحت باشد قابل استفاده هستند و کیفیت زندگی افراد را ارتقا می‌دهند.

افرادیکه مراجعه به مشاور برای آن‌‌ها سخت است، بدون استرس و به سادگی می‌توانند به کمک تلفن همراه هوشمند خود از بین چندین متخصص، مشاور دلخواه خود را انتخاب کنند و جامع‌ترین خدمات را در حوزه بهداشت و سلامت جسمی و روانی دریافت کنند.

مشاوره مستقیم به کمک چند کلیک

اپلیکیشن مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا یک اپ کاربردی خوب در زمینه مشاوره آنلاین و تلفنی است که به اشکال مختلف در دسترس شما قرار دارد. برای نصب این اپلیکیشن تنها کافی است به سایت دکتر ساینا، کافه بازار یا گوگل پلی مراجعه کنید و با چند کلیک ساده اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب و ثبت نام به راحتی می‌توانید با کلیک روی دکمه مشاوره به صفحه مشاور مورد نظر خود منتقل شوید و سوالات خود را به شکل متنی با پزشک مطرح کنید.

در بخش مشاوره روانشناسی برای بهبود نتیجه، مشاوره ها فقط به صورت تلفنی انجام می شود. همچنین این امکان وجود دارد که مدارک پزشکی خود را به شکل فایل ضمیمه برای مشاور خود ارسال کنید. با کمک این اپلیکیشن می‌توانید در کمترین زمان ممکن با مشاور به صورت مستقیم گفتگو کنید. پرداخت وجه مشاوره با چند کلیک و به صورت آنلاین امکان پذیر است و اگر به هر دلیلی از مشاوره خود رضایت نداشته باشید، امکان باز پرداخت وجه به صورت کامل وجود دارد.

اپلیکیشن مشاوره آنلاین دکتر ساینا یک اپلیکیشن اندروید است که تا این لحظه تنها از طریق کافه بازار 50 هزار نصب فعال داشته است.

مزایای اپلیکیشن مشاوره آنلاین دکتر ساینا

مشاوره آنلاین مزایای مختلفی دارد که سبب شده از اپلیکیشن آنلاین دکتر ساینا استقبال زیادی شود، برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • امکان مشاوره در هر زمان و هر مکان
  • هزینه مناسب
  • دستیابی به پزشکان فوق تخصص و متخصص به ساده‌ترین شکل
  • مشاوره محرمانه با حفظ حریم شخصی
  • پرداخت آنلاین و بدون دردسر
  • تماس پزشک با شما
  • پاسخگویی به سوالات در زمان کوتاه
  • امکان مشورت همزمان با چند متخصص
  • پشتیبانی 24 ساعته

این اپلیکیشن مشاوره آنلاین علاوه بر اینکه امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با متخصصان را فراهم آورده به شما این امکان را می‌دهد که از سیستم نوبت دهی آن برای گرفتن وقت حضوری هم استفاده کنید.

همچنین اطلاعات و مقالات بسیار مفید مختلفی مثل اطلاعات مربوط به بیماری ها، تازه های دنیای سلامت، داروهای مختلف، آدرس و تلفن مراکز درمانی، داروخانه، آزمایشگاه، مراکز تصویر برداری، مطب و کلینیک‌های درمانی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

فاصله‌هایی که به صفر می‌رسند

دسترسی عموم مردم به خدمات بهداشتی و درمانی یکسان و با کیفیت آرمانی بود که این روزها از طریق اپلیکیشن مشاوره آنلاین محقق شده.

ایرانیان از سراسر کشور می‌توانند با چند کلیک ساده به بهترین مشاوران متخصص که با ممیزی‌های خاص انتخاب شده‌اند و همگی دارای مدرک نظام پزشکی هستند دسترسی داشته باشند.

گاهی احساس می‌کنید به مشاوره نیاز دارید اما مطمئن نیستید که به مراجعه حضوری نیاز دارید یا نه، اپلیکیشن‌ مشاوره آنلاین دکتر ساینا به شما این امکان را می‌دهد که وضعیت خود را با متخصص مطرح کنید و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهید.

با اپلیکیشن مشاوره دکتر ساینا چه نگرانی‌هایی برطرف می‌شود؟

به عنوان همسر، مادر یا والد کار شما است که همیشه مراقب وضع سلامت جسمی و روحی اعضای خانواده خود باشید. این امر استرس و فشار زیادی را به شما وارد می‌کند با نصب اپلیکیشن دکتر ساینا به صورت 24 ساعته می‌توانید با متخصصان در ارتباط باشید و در 46 حوزه پزشکی و روانشناسی مختلف سوال‌هایی که ممکن است برای شما پیش بیاید را مطرح کنید.

علاوه بر مشکلات جسمی، سوال‌های مرتبط با فرزند پروری، روابط زناشویی و حتی سلامت جنسی خود را می‌توانید با کارشناسان مطرح کنید و راهکارهای لازم را دریافت کنید.

بیش از یک میلیون جلسه مشاوره تلفنی و آنلاین ثبت شده در اپلیکیشن مشاوره آنلاین دکتر ساینا نشان دهنده اعتبار این مجموعه و اعتمادی است که مخاطبان به آن دارند پس به راحتی و همین الان می‌توانید بدون هیچ دغدغه‌ای متخصص دلخواه خود را انتخاب کرده و با او در ارتباط باشید.

نوشته اپلیکیشن مشاوره آنلاین ، کلینیک مشاوره در جیب شما اولین بار در ترنجی پدیدار شد.