گلکسی M31s با حسگراثرانگشت زیر نمایشگر ارایه می شود؟
1 min read

گلکسی M31s با حسگراثرانگشت زیر نمایشگر ارایه می شود؟

یک گزارش جدید به ما می گفت که سامسونگ برای معرفی گلکسی M31s به عنوان جانشین Galaxy M31 آماده است. گفته می شود این گوشی از ماه آینده به بازار عرضه می شود. امروز با انتشار رندرهایی می بینیم که شاید گلکسی M31s با حسگراثرانگشت زیر نمایشگر ارایه شود. همچنین قابل توجه است که سوراخ نمایشگر آن هم کوچکتر شده است.

گلکسی M31s

یک گزارش انحصاری توسط 91Mobiles اولین نگاهی به گلکسی M31s در قالب دو رندر ارائه می دهد. جدا از رندرها، این گزارش اولین تاریخ فروش گوشی را نیز در اعلام می کند، بله ۱۵ مرداد ۹۹ برای خانواده گلکسی M هم عضو جدید به همراه دارد. این دستگاه برای خرید از فروشگاه آنلاین سامسونگ و همچنین آمازون هند در دسترس خواهد بود.

در مورد رندرها، اولین مورد پشت دستگاه را نشان می دهد، که از نظر ظاهری با نسل قبلی خود Galax M31 یکسان است. با این حال، باید توجه کنید که طرح دوربین در مقایسه با شکل L معکوس در نسخه قبلی، اینجا از نوع L است. همچنین، از همه مهمتر هیچ علامتی از حسگر اثر انگشت در پنل پشتی وجود ندارد.

گلکسی M31s

از آنجا که این دستگاه نمایشگر Infinity-O AMOLED که رندر دوم آن را نشان می دهد، را ارایه خواهد کرد؛ می توان انتظار داشت که از یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش نیز برخوردار باشد. این بدان معناست که Galaxy M31s می تواند اولین گوشی از سری Galaxy M باشد که از این ویژگی برخوردار است.

همانطور که در این رندر از نمای جلوی گلکسی M31s می بینید، سوراخ نمایشگر این دستگاه بسیار کوچکتر از چیزی است که پیش از این دیده بودیم.

علاوه بر این، با توجه به نشت های قبلی این گوشی از همان تراشه قدیمی Exynos 9611 استفاده می کند. همچنین گفته می شود که باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و دوربین چهارگانه شامل دوربین 64 مگاپیکسل (اولیه) + دوربین ۸ مگاپیکسلی (فوق عریض) + ۵ مگاپیکسلی (ماکرو) + ۵ مگاپیکسلی (عمق سنج) را خواهد داشت. گذشته از این، انتظار می رود که این تلفن از 267 دلار شروع شود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی M31s با این مشخصات و قیمت هستید؟

نوشته گلکسی M31s با حسگراثرانگشت زیر نمایشگر ارایه می شود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.