رندر گلکسی نوت ۲۰ را ببینید
1 min read

رندر گلکسی نوت ۲۰ را ببینید

تا کنون آن چه که ما دیده ایم مربوط به گلکسی نوت ۲۰ اولترا می شده است. امشب می خواهیم رندر گلکسی نوت ۲۰ را ببینیم، دستگاهی که قرار است کمی از درد داشتن یک پرچمدار (!) بکاهد. این دستگاه تفاوت هایی با نسخه اولترا یا پلاس دارد که یکی از مشخص ترین آن ها را می توان نمایشگر دانست.

رندر گلکسی نوت ۲۰

جای تعجب نیست که با در دیدرس بودن مراسم Galaxy Unpacked سامسونگ برای ۱۵ مرداد ۹۹، شایعات گلکسی نوت ۲۰ به طور فزاینده ای در افزایش است. ما قبلا رندرهای خوبی از گلکسی نوت ۲۰ اولترا را دیده ایم. با این حال نسخه پایه گلکسی نوت ۲۰ کمی گنگ تر بوده است. امروز ما یک رندر ۳۶۰ درجه از آن داریم و البته این تنها دارایی ما نیست، یک رندر هم گلکسی بادز لایو اینجاست.

گلکسی نوت ۲۰ با نمایشگر کوچکتر و بدون لبه های خمیده ارایه خواهد شد. این ویژگی ای است که در تلفن های سامسونگ (و به طور کلی پرچمداران) بسیار رایج شده است. زاویه جلو به وضوح حاشیه های جانبی را در همان طرح نمایشگر نشان می دهد و نمای ۳۶۰ درجه آن را تأیید می کند.

در پشت، ماژول دوربین قابل توجهی را می بینیم اما مشخصا کوچکتر از چیزی است که در گلکسی نوت ۲۰ اولترا دیده بودیم، منظور در رندهای این دستگاه است. این دستگاه به همان تعداد دوربین دارد یعنی یک دوربین سه گانه اما به نظر می رسد فاقد دوربین ToF باشد. به غیر از این، این رندرها دستگاهی با ظاهری آشنا را نشان می دهد که با انتظارات ما کاملاً مطابقت خواهد داشت. در مورد مشخصات نوت ۲۰ هنوز اطلاعات زیادی در دست نیست.

همچنین درباره هندزفری گلکسی بادز لایو که پیش از این دیده بودیمش یک رندر ۳ بعدی قابل توجه وجود دارد که ارزش نگاه کردن دارد:

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که نسخه پایه گلکسی نوت ۲۰ برای شما جذاب باشد؟ شخصا فکر می کنم که دوربین سلفی باید در سوراخ کوچکتر باشد. همچنین همرنگ بودن قاب دوربین با رنگ قاب پشتی هم می تواند قابل توجه باشد.

نوشته رندر گلکسی نوت ۲۰ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.