پیش فروش سایپا یکشنبه ۲۹ تیر ۹۹
1 min read

پیش فروش سایپا یکشنبه ۲۹ تیر ۹۹

قائم مقام مدیر عامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش با اعلام جزئیات جدید از سومین مرحله قرعه کشی سایپا، از آغاز طرح پیش فروش شش محصول سایپا از صبح فردا خبر داد. پیش فروش سایپا یکشنبه ۲۹ تیر ۹۹ انجام خواهد شد ولی هنوز جزئیات دقیق آن اعلام نشده است.

پیش فروش سایپا یکشنبه ۲۹ تیر ۹۹

شما می توانید برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. مجید باقری، با اعلام این خبر گفت: در طرح پیش فروش ۳ محصول جدید سایپا، 249 هزار و 556 نفر اقدام به ثبت نام کردند که از این تعداد، 102 هزار و 803 نفر برای کوییک اس، 77 هزار و 727 نفر شاهین و 69 هزار و 26 نفر نیز ساینا اس پیش ثبت نام کرده اند.

پیش فروش سایپا تیر ۹۹

وی افزود:

قرعه کشی امروز برای تحویل 14 هزار دستگاه خودرو انجام می شود که به ازای هر 18 نفر یک خودرو وجود دارد.

باقری تاکید کرد: در سومین قرعه کشی سایپا اقدام به انتخاب 50 درصد رزرو خواهیم کرد تا بتوانیم افرادی را که در موعد مقرر موفق به واریز مبلغ خودرو نمی شوند به راحتی با نفرات رزرو جایگزین کنیم.

قائم مقام مدیر عامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در ادامه افزود: برای افرادی که در این قرعه کشی انتخاب نمی شوند یک طرح فروش جدید با بازه تحویل خودرو در شهریور و مهر 1400 خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در این طرح فروش که با سود مشارکت انجام می شود 6 محصول ارائه می شود که قطعا 3 محصول جدید کوییک اس، شاهین و ساینا اس در میان آنها خواهد بود.

باقری خاطرنشان کرد: افرادی که در این طرح انتخاب نمی شوند می توانند بدون ثبت نام مجدد و با ورود به سایت سایپا اقدام به ثبت نام در طرح جدید فروش سایپا که از ساعت 10 صبح فردا یک شنبه 29 تیر آغاز می شود، شرکت کنند.

نوشته پیش فروش سایپا یکشنبه ۲۹ تیر ۹۹ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.