ایسوس زنفون ۷ پرو با تراشه Snapdragon 865 Plus ارایه می شود

از قبل می دانیم که ایسوس در حال کار بر روی تلفن هوشمند جدید گیمینگ با نام ایسوس ROGPhone III است. با این حال، گوشی هوشمند جدید گیمینگ تنها محصول این برند تایوانی نخواهد بود. گفته می شود که ایسوس زنفون ۷ پرو با تراشه Snapdragon 865 Plus ارایه می شود. همچنین همراه با آن ایسوس زنفون ۷ را با تراشه Snapdragon 865 داریم.

ایسوس زنفون ۷ پرو

براساس چندین گزارش، این شرکت تایوانی همچنین در حال تهیه دو انتخاب جدید از تلفن های هوشمند پرچمدار است. ایسوس ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro در حال توسعه هستند، در حالی که تلفن گیمینگ جدید، کانون توجه قرار گرفته است. امروز، گزارش های جدید منتشر شده آنچه را که باید از پرچمداران “استاندارد” جدید ایسوس انتظار داشت، نشان داد.

گزارش جدید تأیید می کند که ایسوس روی دو مدل ایسوس ZenFone 7 کار می کند، یعنی ZenFone 7 و ZenFone 7 Pro. نسخه دوم به لطف سورس کد هسته یک تلفن هوشمند ناشناس ایسوس مشهود است.

این دارای کدنام Asus ZF است که ویژگی سری پرچمداران این شرکت است. این شرکت نسبت به انتشار سورس کد هسته خود بسیار سریع عمل می کند زیرا این امر اجباری است. ظاهرا، این شرکت در حال حاضر در حال تهیه سورس کد خود برای انتشار عمومی است. البته این تنها پس از انتشار دستگاه اتفاق می افتد. این گزارش ها دو مجموعه مختلف از لیست هسته اصلی با کلاک 2.84GHz و 3.09GHz را نشان می دهند.

ایسوس زنفون ۶

فرکانس 2.84GHz برای تراشه Snapdragon 865 بسیار مشهور است، زیرا این کلاک تک هسته Prime Kyro 585 است. تراشه جدید اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس برای کلیه نسخه های اورکلاک شده دارای 10٪ عملکرد اضافی است. بنابراین، ما دارای هسته اصلی Prime Kyro 585 با کلاک 3.09GHz هستیم.

اکنون به راحتی فرض می شود که ZenFone 7 نسخه پایه دارای اسنپدراگون ۸۶۵ باشد، در حالی که ZenFone 7 Pro می تواند با یک تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس همراه باشد. این همان تراشه حاضر در ROG Phone III است. با این حال ZenFone 7 Pro برای کاربر معمولی منظور شده است. گوشی ROG Phone 3 در مقابل، یک وسیله خلص با طراحی برجسته است.

همچنین به نظر می رسد نام تجاری مدل ZenFone ZF مخفف ZenFone باشد. ما قبلاً دیده ایم که ZenFone ZF در GeekBench با همان مادربرد “Kona” در حال تست است. علاوه بر این، یک منبع جداگانه تایوانی در حال حاضر به وجود یک مدل ایسوس زنفون ۷ پرو اشاره کرده است.

شما منتظر پرچمدارهای جدید ایسوس هستید؟

نوشته ایسوس زنفون ۷ پرو با تراشه Snapdragon 865 Plus ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.