هواوی Mate 40 شاید این طراحی را داشته باشد
1 min read

هواوی Mate 40 شاید این طراحی را داشته باشد

می دانیم که باید حداکثر تا پاییز منتظر پرچمدار جدید هواوی باشیم. این پرچمدار از دو جهت اهمیت دارد، اول اینکه معمولا ارایه کننده تراشه پرچمدار جدید این شرکت است و دوم اینکه خودش پرچمدار دوست داشتنی بود و کاربران آن را تمایز ویژه ای با سری هواوی P می دهند. امروز رندرهایی منتشر شده که می گوید هواوی Mate 40 شاید این طراحی را داشته باشد. البته این رندرها بیشتر شبیه به کانسپت هستند و من فکر می کنم محصول نهایی تفاوت ویژه ای با آن داشته باشد.

هواوی Mate 40

هواوی Mate 40

رندرهای جدید پرچمدار، هواوی میت ۴۰ در وب ظاهر شده است. تلفن هوشمند دارای صفحه خمیده است و طبق شایعات، برای اولین بار در این سری، هم Mate 40 استاندارد و هم Mate 40 Pro از این نوع صفحه نمایش برخوردار خواهند بود.

نمایشگر تقریباً بدون حاشیه است اما دوربین سلفی و جک هدفون استاندارد را نشان نمی دهند. از همه اینها می توان نتیجه گرفت که تصاویر به دور از واقعیت هستند، اما صفحه نمایش ممکن است کاملاً قابل باور باشد.

طبق آخرین اطلاعات هواوی میت ۴۰ و هواوی میت ۴۰ پرو به زودی در خط تولید قرار خواهند گرفت. این بدان معنی است که طراحی آنها قبلاً به طور کامل تأیید شده است. پیش نمایش تلفن های هوشمند جدید طبق برنامه حوالی آخر تابستان انجام می شود. نسخه های Mate 40 و Mate 40 Pro برای چین قطعا با تراشه کایرین ساخته خواهد شد، اما در نسخه های بین المللی می توانید از بستر MediaTek استفاده کنید.

هواوی P50 با تراشه Snapdragon 875G و هواوی Mate 40 با دو نسخه تراشه ارایه می شود

طی چند ماه گذشته، چندین گزارش در مورد جدیدترین تلفن های هوشمند پرچمدار هواوی منتشر شده است. سری Huawei Mate 40 احتمالاً در ماه سپتامبر وارد بازار خواهد شد اما برخی از ابهامات در مورد این دستگاه وجود دارد.

هر زمان که هواوی یک تراشه پرچمدار جدید Kirin را معرفی کرد، سری Mate در چارک پایانی سال میلادی همان سال اولین آن را ارایه می کند در حالی که سری P نیز از آن در چارک اول سال آینده استفاده می کند. این بدان معناست که از تراشه ۵ نانومتری Kirin 1020 یا 1000 در سری هواوی Mate 40 و همچنین سری هواوی P50 استفاده خواهد شد. با این وجود هنوز برخی ابهامات وجود دارد.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی میت ۴۰ هستید؟ فکر می کنید این رندرها به واقعیت بپیوندند؟

نوشته هواوی Mate 40 شاید این طراحی را داشته باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.