گلکسی زد فولد ۲ را ببینید
1 min read

گلکسی زد فولد ۲ را ببینید

ما تاکنون برخی رندرها درباره گلکسی فولد ۲ دیده ایم. این دستگاه با نام Galaxy Z Fold 2 معرفی خواهد شد. امروز مشخص شد که گلکسی زد فولد ۲ در تاریخ ۱۵ مرداد معرفی خواهد شد. امروز رندر گلکسی زد فولد ۲ منتشر شده که واقعا این دستگاه را با یک پیشرفت قابل توجه نسبت به گلکسی فولد نسل اول مواجه می کند.

گلکسی زد فولد ۲

گلکسی زد فولد ۲

همانطور که می بینید، طراحی دوربین همانند چیزی است که برای گلکسی نوت ۲۰ انتظار داریم. شما اینجا شاهد یک دوربین سه گانه با قاب دوربین مستطیلی بزرگ و نسبتا برجسته هستید.

نکته بسیار هم دیگر را می توان در بلندگوی استریو دید. آنجا که روی بله پایین و بالا دو بلندگوی یکسان را شاد هستیم. مشخص جک ۳.۵ میلی متری صدا حاضر نیست.

اما از همه مهمتر، حاشیه بسیار کم نمایشگر بیرونی است. همانطور که می بینید امسال ما نمایشگر بزرگتر و بسیار قابل استفاده تر را روی بخش بیرونی دستگاه خواهیم داشت.

درباره نمایشگر داخلی مشخص است که ناچ بزرگ سمت راست نمایشگر حذف شده است و احتمالا شاهد یک سوراخ در میانه یک سمت نمایشگر باشیم. این شایعه را قبل دیده و شنیده بودیم.

رنگ برنزی رنگی است که محصولات امسال سامسونگ در نیمه دوم سال ۲۰۲۰ خواهیم دید و طبق انتظار در گلکسی زد فولد ۲ هم ارایه خواهد شد. این رندر را در همین رنگ می بینیم.

درباره ضخامت دستگاه پیشرفت خاصی دیده نمی شود. این به نظر من متاسفانه خبر خوبی نیست ولی به هر حال نشان می دهد که سامسونگ به خروجی گلکسی فولد و فرم فکتور آن پایبند است.

نظر شما درباره طراحی گلکسی زد فولد ۲ چیست؟

نوشته گلکسی زد فولد ۲ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.