آیفون ۲۰۲۲ شاید با دوربین پریسکوپی ارایه شود
1 min read

آیفون ۲۰۲۲ شاید با دوربین پریسکوپی ارایه شود

یکی از داغترین ترندهای دوربین گوشی های هوشمند که اخیرا مشاهده کرده ایم، لنزهای تله فوتو به سبک پریسکوپ است که به دوربین های تلفن امکان می دهد دامنه بزرگنمایی نوری و دیجیتال خود را به طرز چشمگیری افزایش دهند. متاسفانه اپل معمولا در برخی فناوری ها خیلی کند و عقب است. مثلا شارژ بی‌سیم یا شارژر سریع از جمله آن هاست. امشب شایعه ای به ما می گوید که آیفون ۲۰۲۲ شاید با دوربین پریسکوپی ارایه شود. این می تواند جذاب باشد اما در حال حاضر در دنیای اندروید حتی میان رده هایی چون شیائومی می ۱۰ لایت هم با دوربین پریسکوپی ۵ برابر اپتیکال ارایه می شود.

آیفون ۲۰۲۲ با دوربین پریسکوپی

دوربین پریسکوپی

همانطور که گفتیم اپل تاکنون از این نوآوری چشم پوشی کرده است، اما ممکن است همه چیز با ترکیب آیفون ۲۰۲۲ تغییر کند. این را تحلیلگر مینگ چی کو ادعا می کند که دارای سابقه درخشان با پیش بینی های مربوط به برنامه های سخت افزاری آینده غول کوپرتینو است.

طبق جدیدترین یادداشت کوو ، اپل شروع به تنظیم تأمین کنندگان جدید لنزها برای آیفون های ۲۰۲۲ خود کرده است و دو مورد از این تامین کنندگان که تایید شده اند عبارت اند از Semco و Sunny Optical. ادعا می شود که شرکت های یاد شده به ترتیب بهترین تامین کننده لنز در کره و چین هستند.

قابل ذکر است، طبق گزارش ها سمکو برخی از لنزهای تله فوتو پریسکوپ خورد برای آیفون های ۲۰۲۰ را به اپل ارائه می دهد. مشخص نیست که آیا اپل تمام آیفون های ۲۰۲۲ را با سخت افزار دوربین تله فتو پریسکوپی ارایه خواهد داد، اما احتمالاً به منظور تمایز مدل های “Pro” و “Pro Max” خواهد بود.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید اپل خیلی دیر دوربین پریسکوپی لبیک نگفته است؟

نوشته آیفون ۲۰۲۲ شاید با دوربین پریسکوپی ارایه شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.