مشخصات باتری و رنگ بندی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن لو رفت
1 min read

مشخصات باتری و رنگ بندی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن لو رفت

امروز و به لطف گزارش جدید ما اطلاعات بیشتری در مورد گلکسی اس ۲۰ لایت یا گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن داریم. اطلاعات جدید درباره مشخصات باتری و رنگ بندی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن است.

گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن

شایعات حاکی از آن است که این دستگاه ممکن است در ماه اکتبر با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ارایه شود. اکنون، یک شایعه جدید دریافت می کنیم که ظرفیت باتری دستگاه را در اختیار ما قرار می دهد.

سامسونگ

طبق گزارشی از وب سایت هلندی GalaxyClub، سامسونگ Galaxy S20 Fan Edition ممکن است دارای یک باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی باشد. قرار است این دستگاه شامل سلول باتری مدل EB-BG781ABY باشد که ظرفیت باتری مشابه گلکسی اس ۲۰ پلاس را به ما می دهد.

علاوه بر این ، اعتقاد بر این است که آن را به یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر ارایه می کند. ما همچنین دارای گواهی IP68 و دو نسخه 4G و 5G هستیم.

برای رنگ بندی گلکسی اس ۲۰ اولترا رنگ قرمز، سفید و سبز می باشیم. همچنین پیش بینی می شود که سامسونگ Galaxy S20 FE با برچسب قیمت ۷۵۰ دلاری همراه باشد، اما فراموش نکنید که همه اینها فقط شایعات هستند و قبل از ارایه دستگاه، همه چیز می تواند تغییر می کند.

شما منتظر گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن هستید؟

نوشته مشخصات باتری و رنگ بندی گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.