شیشه محافظه گلکسی نوت ۲۰ ضعیف تر از گلکسی نوت ۲۰ اولترا است
1 min read

شیشه محافظه گلکسی نوت ۲۰ ضعیف تر از گلکسی نوت ۲۰ اولترا است

با شنیدن این که شیشه محافظه گلکسی نوت ۲۰ ضعیف تر از گلکسی نوت ۲۰ اولترا است تقریبا به این نتیجه می رسیم که اگر این شایعات صحیح باشد سامسونگ واقعا گلکسی نوت ۲۰ را خیلی پایین تر از نسخه اولترا طراحی کرده است. گلکسی نوت ۲۰ اولترا احتمالا از گوریلا گلس ویکتوس تازه معرفی شده بهره ببرد در حالی که گلکسی نوت ۲۰ با شیشه گوریلا گلس ۵ ارایه می شود. این یعنی ۲ نسل قدیمی تر.

شیشه محافظه گلکسی نوت ۲۰

گزارش بزرگ این هفته همه چیزهایی را که باید در مورد گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا بدانیم را به ما داد. تفاوت های قابل توجهی بین این دو مدل وجود دارد، شاید بیشترین تفاوتی که در این پرچمداران چند مدل از سامسونگ دیده ایم.

به راحتی می توان حدس زد که گلکسی نوت ۲۰ در اصل نسخه “lite” خود است. گزارش جدید نشان می دهد که شیشه صفحه نمایش گلکسی نوت ۲۰ نه تنها قدیمی تر و ضعیف تر از گلکسی نوت ۲۰ اولترا است بلکه در واقع ضعیف تر از گلکسی نوت ۱۰ هم خواهد بود.

مشتریان انتظار دارند که هر ارایه جدید از یک پرچمدار در همه جهات پیشرفت حاصل شود. بنابراین انتظار می رود شیشه نمایشگر گلکسی نوت ۲۰ جدیدتر و بهتر از گلکسی نوت ۱۰ باشد یا حداقل محافظتی مشابه داشته باشد. این امر در مورد گلکسی نوت ۲۰ اولترا صادق است که در واقع اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که گوریلا گلس ویکتوس به بازار ارایه خواهد شد.

شیشه گوریلا گلس ویکتوس (Gorilla Glass Victus) رسما معرفی شد: نمایشگر لبه خمیده مقاوم تر

گوریلا گلس وکیتوس باعث پیشرفت قابل توجهی در محصول اصلی کورنینگ می شود. در مقایسه با نسب قبلی دارای مقاومت در برابر سقوط و خراش افزایش یافته است.

به گفته rquandt، کسی که در بزرگترین گزارش گلکسی نوت ۲۰ در این هفته همکاری داشته است، صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED مسطح آن توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. گوریلا گلس ۵ در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و گلکسی نوت ۷ بدشانس از آن استفاده کرد.

شیشه گوریلا گلس ویکتوس

در حالی که گوریلا گلس ۵ و ۶ در بخش مقاومت در برابر خراش توانایی یکسانی دارند اما گوریلا گلس ۶ در مقابل سقوط مقاومت ۲ برابر دارد. کورنینگ همچنین به یک ترکیب شیمیایی کاملاً جدید برای آن ارایه کرده است. این شرکت ادعا می کند گوریلا گلس ۶ به طور متوسط تا ۱۵ سقوط در سطوح خشن سالم می ماند.

شما چطور فکر می کنید؟ اگر این شایعات صحیح باشد، شانسی برای گلکسی نوت ۲۰ قائل هستید؟ من مادامی که قیمتی منطقی داشته باشد شاید به آن امیدوارم باشم، البته “قیمت مناسب” هر دستگاهی را به گزینه خوبی تبدیل می کند.

نوشته شیشه محافظه گلکسی نوت ۲۰ ضعیف تر از گلکسی نوت ۲۰ اولترا است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.