ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ یعنی Galaxy A42 5G در چین تاییدیه گرفت

سه هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم گلکسی A42 گوشی ارزان 5G سامسونگ در سال ۲۰۲۱ خواهد بود. امروز می بینیم که ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ یعنی Galaxy A42 5G در چین تاییدیه گرفته است.

Galaxy A42 5G

Galaxy A42 5G

سامسونگ توجه زیادی روی سری Galaxy دارد. به نظر می رسد غول کره ای توسعه گلکسی A42 5G را سرعت می بخشد. یک گزارش تازه ظرفیت احتمالی باتری دستگاه را به نمایش گذاشته است و به نظر می رسد این دستگاه نسبت به نسخه قبلی خود یک نسخه بزرگ خواهد بود.

باتری مورد نظر در وب سایت صدور گواهینامه 3C در چین مشاهده شده است. شماره مدل باتری دستگاه EB-BA426ABY بوده و ظرفیت آن برابر با ۴۸۶۰ میلی آمپر است. این مطابق با شماره مدل دستگاه یعنی SM-A426B دستگاه است. از این رو، این باتری که توسط افراد مختلف در Galaxyclub در 3C مشاهده شد، می تواند یکی از پشتیبان های آینده Galaxy A42 5G باشد.

بانک اطلاعاتی بیشتر نشان می دهد که باتری برای 3.86V معمولی امتیاز دارد. محدودیت ولتاژ شارژ آن ۴.۴۳ ولت است. این باعث تعجب می شود که آیا باتری موجود در دستگاه از ولتاژ بالاتر ۹ ولت برای شارژ سریع پشتیبانی می کند اما باید در این مورد صبر کنیم.

گلکسی A42 یک دستگاه نسبتا جدید است. چند هفته عقب، سم موبایل گزارش داده بود كه این دستگاه همچنین از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد به این معنی كه سامسونگ به طور كامل به سمت 5G در حال پیشروی خواهد بود. این قابل درک است با توجه به اینکه گلکسی A51 پرفروش ترین تلفن هوشمند در کل جهان در چارک اول سال ۲۰۲۰ بود.

با بازگشت دوباره به باتری گلکسی A42 باید بگوییم که یک ارتقا ۷۰ درصدی نسبت به باتری ضعیف ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نسل قبلی داشته است. دلیل این امر می تواند مسیر جایگزین این شرکت برای مقابله با مشکلات تخلیه باتری به دلیل اتصال 5G باشد.

در مورد دستگاه، انتظار می رود با وجود باتری بزرگ، طراحی باریک تری داشته باشد. با در نظر گرفتن گزارش Sammobile، می توان انتظار داشت که گلکسی A42 در گزینه های رنگ سیاه، سفید و خاکستری قرار بگیرد. اولین ارایه جهانی آن احتمالاً بسیار دور است و می تواند جایی در چارک اول سال ۲۰۲۱ یعنی حوالی زمستان ۹۹ باشد.

این امر می تواند سرمایه گذاری سامسونگ در سری A را بالا ببرد زیرا انتظار می رود این شرکت با یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش، احتمالاً با دوربین های بزرگتر دارای OIS و موارد دیگر، به رقابت با رقبا بپردازد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A42 دستگاه موفق باشد؟

نوشته ارزان ترین گوشی 5G سامسونگ یعنی Galaxy A42 5G در چین تاییدیه گرفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.