گلکسی واچ ۳ پیش از معرفی در یک ویدیو لو رفت
1 min read

گلکسی واچ ۳ پیش از معرفی در یک ویدیو لو رفت

ما قبلا جزئیاتی درباره گلکسی واچ ۳ سامسونگ می دانستیم اما به نظر می رسد ویدیوی جدیدی از TechTalkTV همه چیز دیگری را که باید بدانید مشخص می کند. امروز گلکسی واچ ۳ پیش از معرفی در یک ویدیو لو رفته است و نسخه جدید ساعت های هوشمند سامسونگ را نشان می دهد.

گلکسی واچ ۳

این ویدیو گلکسی واچ ۴۱ میلی متری یعنی ساعت کوچکتر با نمایشگر ۱.۲ اینچی را نشان می دهد. اگرچه قرار است در نسخه ۴۵ میلیمتری بزرگتر نیز عرضه شود. همچنین یک حلقه چرخشی فیزیکی مانند Galaxy Watch را ارایه می کند، اما برخلاف حلقه چرخان لمسی مجازی در Galaxy Watch Active 2 باید گفت خوشبختانه اینجا دوباره یک حلقه فیزیکی را می بینیم. در آخر، ما یک جفت دکمه را کمی بزرگتر از نمونه های موجود در Galaxy Watch اصلی مشاهده می کنیم.

طبق این فیلم، Galaxy Watch 3 (جالب اینکه بدانید Galaxy Watch 2 هرگز تولید نشد) دارای مقاومت در برابر آب IP68 و حتی فراتر از آن یعنی تا عمق ۵۰ متری است. بنابراین می توانید تا ۱۰ دقیقه به ۵۰ متر (164 فوت) شیرجه بزنید.

همچنین اندازه گیری فشار خون، ضربان قلب و حسگرهای ECG را در خود جای داده است. تاکنون تصاویر واضحی از Galaxy Watch 3 ظاهر شده است، همراه با گزارش برنامه که نشان می دهد شما می توانید مشت خود را برای پاسخ به تماس ها ببندید و باز کنید.

در هر صورت، باید در بین پنج دستگاه جدید برنامه ریزی شده برای رویداد بعدی Unpacked سامسونگ در تاریخ ۱۵ مرداد ۹۹ همراه با گلکسی نوت ۲۰، تبلت Galaxy Tab S7، تلفن Galaxy Z Fold 2 و Galaxy Buds Live حاضر باشد.

نظر شما چیست؟ ساعت هوشمند جدید سامسونگ را می پسندید؟

نوشته گلکسی واچ ۳ پیش از معرفی در یک ویدیو لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.