قیمت گلکسی نوت ۲۰ حدود ۱۰۰۰ دلار و گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۱۴۰۰ دلار است
1 min read

قیمت گلکسی نوت ۲۰ حدود ۱۰۰۰ دلار و گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۱۴۰۰ دلار است

با نزدیک شدن به مراسم Galaxy Unpacked 2020 درباره ۵ محصولی که قرار است در آن معرفی شود اطلاعات زیادی منتشر می شود. مشخصا خانواده گلکسی نوت ۲۰ محصولاتی با بیشترین اهمیت در این بین هستند. امروز قیمت آن ها در هند لو رفته است و اصلا و در هیچ زاویه ای ارزان به شمار نمی روند. طبق جدیدترین اطلاعات گفته می شود که قیمت گلکسی نوت ۲۰ حدود ۱۰۰۰ دلار و گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۱۴۰۰ دلار است. اوضاع وقتی بدتر می شود که بدانید این قیمت برای نسخه 4G گلکسی نوت ۲۰ و نسخه 5G گلکسی نوت ۲۰ اولترا است.

قیمت گلکسی نوت ۲۰

قیمت گلکسی نوت ۲۰

طبق گفته SamChun با حساب کاربری (Boby25846908) قیمت Galaxy Note20 در هند حدود INR 77،999 یا 1042 دلار خواهد بود، در حالی که قیمت Galaxy Note20 Ultra 5G حدود 105،999 INR یا 1416 دلار است. وی ادعا می کند که این قیمت های رسمی است و می افزاید که گلکسی نوت ۲۰ در هند فقط نسخه 4G است. متأسفانه، وی مشخصات حافظه ای تلفن ها را اعلام نکرد.

بدون شک این قیمت ها از قیمت تلفن های زیادی که هند در ماه های اخیر به خود دیده است، گران و گران تر است اما این سری Galaxy Note است که در مورد آن صحبت می کنیم و معمولا ارزان هم نیستند. کسانی که می خواهند گلکسی نوت ارزان قیمت تر داشته باشند، شاید باید منتظر گلکسی نوت ۲۰ لایت بمانند که البته هنوز ارایه اش رسمی نیست.

تا جایی که ما می دانیم گلکسی نوت ۲۰ با نمایشگر ۶.۷ اینچی ۶۰ هرتز، دوربین غیر ۱۰۸ مگاپیکسلی و شارژر سریع ۲۵ وات ارایه می شود. قیمت ۱۰۴۲ دلاری برای نسخه 4G آن که احتمالا اگزینوس ۹۹۰ را دارد آیا منطقی است؟ شما چطور فکر می کنید؟

حتی گلکسی نوت ۲۰ اولترا 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتز، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، پشتیبانی از 5G و احتمالا اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به قیمت ۱۴۱۶ دلار می ارزد؟

نوشته قیمت گلکسی نوت ۲۰ حدود ۱۰۰۰ دلار و گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۱۴۰۰ دلار است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.