شیائومی می ۱۰ پرو پلاس سریع ترین سرعت شارژ سال ۲۰۲۰ را خواهد داشت؟
1 min read

شیائومی می ۱۰ پرو پلاس سریع ترین سرعت شارژ سال ۲۰۲۰ را خواهد داشت؟

مدتی است که شیائومی جدیدترین گوشی هوشمند برند Mi را در چین به بازار عرضه کرد. آخرین نسخه Mi 10 Youth Edition است که در ماه آوریل در کنار MIUI 12 آغاز به کار کرد. در بین این سه ماه، ما فقط شاهد معرفی ردمی در کشور اصلی این شرکت بودیم. انتظار می رود تلفن سری Mi شایعه شده شیائومی می ۱۰ پرو پلاس باشد که حتی مدیرعامل شروع به انتشار تیزر پیرامون آن کرده است. اکنون طبق جدیدترین گزارش، این گوشی می تواند سریعترین تلفن هوشمند شارژ سال ۲۰۲۰ باشد. آیا شیائومی می ۱۰ پرو پلاس سریع ترین سرعت شارژ سال ۲۰۲۰ را خواهد داشت؟

شیائومی می ۱۰ پرو پلاس

شارژر ۱۲۰ وات شیائومی

به گفته مدیر عامل این شرکت، این پرچمدار پریمیوم برتر سری شیائومی Mi سریعترین شارژر گوشی امسال خواهد بود. این بدان معنی است که از سریعترین استاندارد شارژ بی سیم و سیمی نسبت به هر تلفن هوشمند موجود در تجارت در سال ۲۰۲۰ پشتیبانی می کند.

با توجه به انتشار تیزر توسط Lei Jun، این دستگاه مرموز Mi ممکن است با بلندگوهای استریو دوگانه، ویبره موتور خطی با محور x، نمایشگر رفرش ریت بالا، جک هدفون 3.5 میلیمتری، NFC، سنسور IR، بزرگنمایی ۳۰ برابر یا بالاتر نوری ارائه شود. همچنین باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با سریع ترین شارژر ها ارایه می شود.

شارژر ۱۲۰ وات شیائومی تاییدیه گرفت

طبق گفته های قبلی، این گوشی باید در ماه آگوست معرفی شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که سرعت شارژ چقدر برای شما جذاب است؟

نوشته شیائومی می ۱۰ پرو پلاس سریع ترین سرعت شارژ سال ۲۰۲۰ را خواهد داشت؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.