گلکسی زد فولد ۲ را پیش از معرفی رسمی ببینید
1 min read

گلکسی زد فولد ۲ را پیش از معرفی رسمی ببینید

حقیقتا اینکه چرا سامسونگ تصمیم گرفته نام دو سری از گوشی های تاشو خود را با هم ادغام کند را نمی دانم. این مشخصا باعث سردرگمی می شود اما به هر حال، صبح امروز می توانید گلکسی زد فولد ۲ را پیش از معرفی رسمی ببینید. Galazy Z Fold 2 که طراحی گلکسی فولد را دارد اما شاید قرار است به خوبی گلکسی زد فلیپ عمل کند!

گلکسی زد فولد ۲

پیش بینی می شود سامسونگ طی یک رویداد مجازی Gaalxy Unpacked در هفته آینده، مجموعه کاملی از دستگاه ها را به بازار عرضه کند. این لیست شامل سری Note20 ،Tab S7 ، یک Galaxy Watch 3 جدید و گلکسی بادز و گلکسی زد فولد ۲ است. یکی از دستگاه های بسیار مورد انتظار، نسل دوم Fold است که با نام Galaxy Z Fold2 نامگذاری می شود.

جزئیات دستگاه به طرز گسترده ای گزارش شده است که جدیدترین گزارش نشانگر صفحه بوت دستگاه است و نامگذاری Z Fold2 را نیز تأیید کرد. در حالی که یک رندر با کیفیت پایین تر از قبل نمایشگر خارجی بزرگ را نشان می داد ، افرادی در MySmartPrice رندرهای خبری با کیفیتی از این دستگاه به دست آورده اند که در تبلت تاشو آینده شفاف تر به نظر می رسد.

گزارشهای قبلی درمورد نمایشگر جلوی بزرگ و طراحی لبه به لبه، که از یک دوربین سوراخ برای دوربین سلفی استفاده می کند، با این رندرها تایید می شود. ماژول دوربین عقب شبیه به سری Note 20 است که یک آرایه دوربین سه گانه را در خود جای داده است.

در قسمت سمت راست صفحه نمایش داخلی یک دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر قرار دارد. طراحی کلی چشمگیر به نظر می رسد و صفحه نمایش بیرونی بزرگ تغییر مثبتی نسبت به صفحه کوچک بسیار انتقاد شده از مدل قبلی خود دارد.

گفته می شود ماژول دوربین سه گانه شامل دوربین تله ۶۴ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۱۲ مگاپیکسلی، هر کدام برای دوربین اصلی و دوربین زاویه دید عریض قرار دارند. مشخصات دیگر گزارش شده شامل پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ و حافظه داخلی حداکثر ۵۱۲ گیگابایت است. پیش بینی می شود نمایشگر بیرونی یک واحد 6.23 اینچی باشد و گفته می شود صفحه نمایش 7.7 اینچی عقب دارای صفحه نمایش با رفرش ریت 120Hz است. سرانجام، انتظار می رود Z Fold2 قیمتی برابر با 999 دلار داشته باشد و این مشابه مدل قبلی.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی زد فولد ۲ هستید؟ به آن بگوییم گوشی تاشو یا تبلت تاشو؟

نوشته گلکسی زد فولد ۲ را پیش از معرفی رسمی ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.