فروش فوق العاده ایران خودرو پنج شنبه ۹ مرداد ۹۹

پس از پیش فروش های متعدد بالاخره شاهد یک فروش فوق العاده با تحویل نسبتا فوری هستیم. امشب شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو پنج شنبه ۹ مرداد ۹۹ اعلام شده است. موعد تحویل این خودروها تقریبا ۳ ماهه عنوان شده است.

فروش فوق العاده ایران خودرو پنج شنبه ۹ مرداد ۹۹

فروش فوری ایران خودرو

شما می توانید برای مطلع شدن از اخبار پیش فروش خودرو در کانال ترنجی (Toranji@) عضو شوید. گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد از فردا (۹مرداد ۱۳۹۹) فروش فوق العاده پنج محصول خود را برگزار کند. بر اساس بخشنامه ایران خودرو مشتریان می توانند با مراجعه به سایت این شرکت، نسبت به خرید محصولات این خودروساز اقدام نمایند.

در این طرح فروش خودروهایی مانند پژو پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، سمند LX و دنا عرضه می شود و خریداران با پرداخت بخش عمده ارزش خودرو، طی ۹۰ روز خودروی مورد نظر را تحویل بگیرند. همچنین یک میلیون تومان نیز به عنوان ضمانت دین و عدم امکان فروش خودرو به مدت یکسال نزد مشتری باقی ماند و پس از مدت مشخص شده، با پرداخت این مبلغ خودرو فک رهن می شود.

با توجه به شرایط فروش خودرو، ایران خودرو در این طرح عرضه هم سیاست قرعه کشی را در پیش گرفته و فعلا مشتریان می توانند تا با مراجعه به وبسایت این شرکت، مراحل پیش ثبت نام را طی کنند. مهلت مقرر برای ثبت نام اولیه، ۳ روز کاری اعلام شده و بعد از مراسم قرعه کشی نیز برگزار خواهد شد.

نظر شما درباره شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو پنج شنبه ۹ مرداد ۹۹ چیست؟

نوشته فروش فوق العاده ایران خودرو پنج شنبه ۹ مرداد ۹۹ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.