دوربین شیائومی M10 Pro Plus با زوم ۱۰۰ برابر و یک قاب بسیار بزرگ 😮 همراه است
1 min read

دوربین شیائومی M10 Pro Plus با زوم ۱۰۰ برابر و یک قاب بسیار بزرگ 😮 همراه است

ما می دانیم که دستگاهی با نام شیائومی می ۱۰ پرو پلاس در دست تولید این شرکت است. همچنین امروز در ترنجی خواندیم که شیائومی برای ۲۱ مرداد ۹۹ در آستانه ۱۰ سالگی، یک مراسم رونمایی مجازی خواهد داشت. خب امشب و با لو رفتن تصاویری از قاب عضو جدید خانواده پرچمدار شیائومی، می بینیم که دوربین شیائومی M10 Pro Plus با زوم ۱۰۰ برابر و یک قاب بسیار بزرگ (واقعا بدون این اموجی نمی شد منظور را رساند) همراه است.

دوربین شیائومی M10 Pro Plus

گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ نشان داد که محفظه دوربین گوشی های هوشمند مدرن می تواند بسیار بزرگ باشد. پس از آن، هواوی P40 Pro را دیدیم و به طور کلی، تولید کنندگان بدون ترس از افزایش قابل توجه آن، شروع به استفاده از ماژول های دوربین بزرگ کردند. ظاهرا به زودی شیائومی با Mi 10 Pro Plus نشان می دهد که این عنصر چقدر می تواند بزرگ باشد.

پایین تر می توانید عکسی از قاب ناشناخته را مشاهده کنید که احتمالا برای گوشی هوشمند Xiaomi Mi 10 Pro Plus طراحی شده است. شایان ذکر است به نوشته “100X Infinity Zoom” توجه شود. به وضوح نشان می دهد که دستگاه دارای بزرگنمایی ۱۰۰ برابر مانند Galaxy S20 Ultra است.

دوربین شیائومی Mi 10 Pro Plus

دوربین شیائومی Mi 10 Pro Plus

در عین حال، ماژول دوربین غول پیکر فقط به دلیل اندازه آن جالب نیست بلکه مشخصا این ابعاد به وضوح ناشی از چیزی است و آن چیز برای ما جالب است. به عنوان مثال، شیائومی Mi 10 Pro Plus ممکن است به اولین تلفن هوشمند با دو دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال مختلف تبدیل شود یا مجموعه حسگرهای تصویر آن به سادگی بسیار بزرگ خواهند بود. اما یک گزینه ممکن دیگر نیز وجود دارد: در کنار ماژول دوربین، به عنوان مثال، یک صفحه نمایش کمکی کوچک می تواند قرار بگیرد.

شرکت شیائومی ۱۰ سال پیش تأسیس شد. تاریخ رسمی تولد این برند 6 آوریل است. امسال، همه گیری ویروس کرونا مانع از میزبانی جشن سالگرد در ماه آوریل شد. با این وجود، شیائومی تصمیم گرفت این رویداد را جشن بگیرد و یک رویداد مطبوعاتی را به مناسبت دهمین سالگرد شرکت برگزار کند. که در آن انتظار داریم از گوشی هوشمند Xiaomi Mi 10 Pro Plus رونمایی شود.

شیائومی برای ۲۱ مرداد ۹۹ در آستانه ۱۰ سالگی، یک مراسم رونمایی مجازی خواهد داشت

مدیر عامل شرکت شیائومی لی جون امروز اعلام کرد که اولین سخنرانی عمومی خود را در ۲۱ مرداد ۹۹ برگزار خواهد کرد. طبیعتاً در گزارش خود درباره آنچه که این شرکت قبلاً به دست آورده است صحبت خواهد کرد و این علاوه بر اهدافی که برای یک دهه فعالیت دیگر برای خود تعیین کرده است، خواهد بود.

اما، شاید رویداد اصلی گزارش تحت شعار “بالاتر، سریعتر، قوی تر” نیست و این به دستگاه جدید اشاره دارد. به ویژه، لی جون اظهار داشت که

“این تیم برای دهمین سالگردش چندین شاهکار برای هر کسی که می خواهد دستاوردهای شرکت را ببیند، آماده کرده است”.

این به وضوح در مورد معرفی محصولات جدید صحبت می کند و اریه شیائومی می ۱۰ پرو پلاس در مقیاس و اهمیت این رویداد کاملاً متناسب خواهد بود.

منابع داخلی اطمینان دارند که مراسم معرفی این دستگاه در تاریخ ۲۱ مرداد ۹۹ برگزار می شود. این تلفن هوشمند معروف است که دارای صفحه نمایش AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و پردازنده اسنپدراگون 865 یا 865+ است، علاوه بر دوربین چند ماژوله از شارژ سریع 100 یا 120 وات هم بهره می برد.

نظر شما چیست؟ منتظر می ۱۰ پرو پلاس هستید؟ این قاب دوربین برای شما جذاب است؟!

نوشته دوربین شیائومی M10 Pro Plus با زوم ۱۰۰ برابر و یک قاب بسیار بزرگ 😮 همراه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.