پرچمدار کامپکت سونی در سال ۲۰۲۱ به بازار بازخواهد گشت
1 min read

پرچمدار کامپکت سونی در سال ۲۰۲۱ به بازار بازخواهد گشت

به نظر می رسد برای شایعات درباره سال ۲۰۲۱ کمی زود است اما گزارش جدیدی که درباره سونی از آن داریم، می تواند ما را غافلگیر کند. این گزارش اطلاعات جالبی را درباره سری پرچمداران آتی سونی در سال ۲۰۲۱ به اشتراک گذاشته است. مهم ترین آن ها این است که پرچمدار کامپکت سونی در سال ۲۰۲۱ به بازار بازخواهد گشت. این یعنی اگر بالاخره یک پرچمدار با نمایشگر معقول تر می خواهید احتمالا سامورایی ها نیاز شما را برطرف خواهند کرد.

پرچمدار کامپکت سونی در سال ۲۰۲۱

بدون شک سونی زمانی یکی از متنوع‌ترین خانواده های پرچمدار را تولید می کرد. هر چند که آن زمان اقبال تولیدکنندگان به سمت مدل عادی و مدل پلاس (بزرگتر) بود اما سونی مدل عادی و مدل کامپکت (کوچکتر) را می پسندید. البته که کمی بعدتر مدل پریمیوم با خانواده اکسپریا زد ۵ به دسته موبایل های بزرگتر هم پیوست.

حالا در گزارش جدید می بینیم، سونی برای سال ۲۰۲۱ به فکر ارایه سه پرچمدار در دسته کامپکت، عادی و پریمیوم است. این می تواند ژاپنی ها را تقویت کند و کاربران وفادار به این برند را جذب نماید.

به گفته منابع قابل اعتماد، سونی قصد دارد نسخه های کامپکت و پریمیوم پرچمدار خود را به شما برگرداند. به نظر می رسد این مطابق با روندهای فعلی است زیرا بیشتر شرکت ها حداقل سه مدل پرچمدار را معرفی می کنند. وی همچنین می افزاید:

امسال (۲۰۲۰) از فرم فکتور کامپکت خبری نیست.

به طور معمول، یک نظر واحد از یک منبع حتی یک منبع قابل اعتماد نمی تواند خیلی قابل اتکا باشد اما منبعی که درباره آن صحبت می کنیم سابقه درخشانی در این زمینه دارد. به هر صورت خیلی دور از ذهن هم نیست که یک شرکت در سال ۲۰۲۱ حداقل ۳ عضو در خانواده پرچمدارش ارایه کند، حتی سونی که این روزها فقط یک پرچمدار ارایه می کند.

نظر شما چیست؟ منتظر نسخه کامپکت پرچمدارهای سونی هستید؟

نوشته پرچمدار کامپکت سونی در سال ۲۰۲۱ به بازار بازخواهد گشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.