باتری اپل واچ ۶ بزرگتر از نسل های قبل است

به نظر می رسد باتری اپل واچ ۶ در مؤسسه آزمایش و تحقیقات کره ظاهر شده است. سپس باتری توسط کاربر توییتر yabhishekhd پیدا و منتشر شد. این تصویر میزان باتری گجت پوشیدنی جدید اپل را نشان می دهد. بر این اساس می توانیم بگوییم که باتری اپل واچ ۶ بزرگتر از نسل های قبل است.

باتری اپل واچ ۶

موسسه آزمایش و تحقیقات کره مجوز صدور گواهینامه باتری ۱.۱۷ وات ساعت با ظرفیت ۳۰۳.۸ میلی آمپر ساعت را ده روز پیش صادر کرده است. این گواهینامه ظاهرا به دلیل شکل و اندازه و باتری A2327، برای سری بعدی اپل واچ یعنی اپل واچ ۶ است.

اپل واچ سری ۵ باتری ۲۹۶ میلی آمپر ساعتی با شماره مدل A2181 دارد و هر دو از لحاظ بصری یکسان هستند. البته همانطور که توجه دارید این ۶.۸ میلی آمپر افزایش باتری آنقدرها نیست ولی با توجه به حجم باتری های این دستگاه، چند درصدی از آن به شمار می رود. باتری در گروه “تناسب اندام” ذکر شده است، که می تواند برای یک اپل واچ کفایت کند.

اپل واچ ۶ با ویژگی تشخیص سطح اکسیژن خون ارایه خواهد شد؟

اپل واچ جدید سری ۶ می تواند عمر باتری ۱۸ ساعته را نسبت ه سری ۵ به کاربر بخشد. همچنین قرار است مانیتور اکسیژن خون، مقاومت بهتری در برابر آب و انتقال بی سیم پیشرفته داشته باشد.

طبق گزارش جدید، اپل در تلاش است تا ویژگی های جدیدی را به توانایی های پایش سلامتی اپل واچ اضافه کند. این شرکت ممکن است اپل واچ ۶ را با ویژگی تشخیص سطح اکسیژن خون ارایه کند. این شایعه که بار دیگر تکرار می شود و می گوید که آینده اپل واچ برای اولین بار در تاریخ اپل واچ ها، سنسور SpO2 برای تشخیص سطح اکسیژن خون را ارایه می دهد. البته این ویژگی اصلا موضوع جدیدی نیست و پیش از این حتی دستبندهای ارزان هم داشته اند.

مطابق گزارش های قبلی، هنگامی که اکسیژن خون را زیر یک سطح مشخص تشخیص می دهد، یک اعلان ارسال می کند. همچنین شایعات قبلی نیز بیان داشتند که اپل واچ ۶ می تواند با یک حسگر اثرانگشت Touch ID وارد شود. ما انتظار جایگیری این ویژگی در دکمه چرخان اپل واچ را داریم که در حال حاضر برای ثبت ECG استفاده می شود.

نظر شما چیست؟ منتظر اپل واچ ۶ هستید یا مثلا دستبند Amazfit Band 6 برای شما از نظر قیمتی جذاب تر است؟

نوشته باتری اپل واچ ۶ بزرگتر از نسل های قبل است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.